Baby nr 2..

hadde det blitt en gutt til, så hadde jeg nok brukt det meste på ny, bare kjøpt ny madrass til senga! og ny vogn[;)]

Siden det ikke er mer enn to år i mellom, har vi kunne brukt alt utstyret på nytt. Storesøster var iver i stor seng innen lillebror kom, men vi kjøpte sånn bedside crib til han, som eneste nye ting.
Ellers blir det jo naturlig nok helt andre klær på han da..[8D]

Venter nr 2 nå, å må kjøpe ny hovedvogn, bilstol, kluter, sengeklær og noe klær.

Vogn: kjøpte brukt sist, å den er oppbrukt.
Bilstol: solgte den etter storebror, fordi vi ikke hadde planer om flere barn.
Kluter: de vi har fra storebror er oppbrukt.
Sengetøy og klær: motsatt kjønn.

Trille og sportsvogn har vi.
Men arver nok en del klær fra søsteren min og et par venninner. Resten av utstyret er bare lånt bort, så det får vi tilbake...
Arvet og pent brukt er gull[:D]

nei kun en seng til [:)] men den kjøpte jeg brukt

nr 1 og 2 brukte mye av det samme utstyret, men de tingene vi ikke var fornøyde med da vi hadde nr 1 ble solgt. Så litt nytt fikk nr 2 men ikke av de store tingene de gikk i arv. (samme kjønn)

en eventuell nr 3 derimot vil nok få noe nytt[;)] for nå har vi kvittet oss med mye, rett og slett av praktiske grunner som flytting.

Har nesten ikke kjøpt noe. Kun ny søskenvogn og noen FÅ ting. Alt brukes om igjen

Nei.. Vi kjøpte ei søskenvogn ellers var alt det samme[:)] Men vi fikk nytt stellebord og ei nydelig kurv med stativ av foreldrene mine da 2. mann ble født [:)]

Nei. Hun arvet både vogn, bilstol, ikeastol (dyre greier[8D]) og diverse kjønnsnøytrale klær.

Fra jeg visste at jeg gikk med jente så begynte jeg å kjøpte mer rødt, brunt, gult, grønt, beige osv til gutten min.

Men bodyer og strømpiser kjøpte jeg nytt. Han var en storgulper så hans klær ble kastet etter den tiden[8D] Dessuten så fikk jeg jo jente og det finnes så mye søte jenteklær[:D]

eg fikk en jente til så hun arver masse av storesøster..ull og strømpebukser kjøpte vi nytt..men hun får av og til ett nytt plagg også :) begge mine e født på samme årstid så klærene passer fint med størrelse og årstid [:D]

her er det tvillinger som kommer så må natruligvis kjøpe en del nytt, også er det jenter også så blir en del nye klær..

ORIGINAL: Destiny85

Vi bruker alt som er nøytralt om igjen[:)]

vi og!

Nei, eneste vi kjøpte var en besafe izi sleep bilstol. Nå fikk vi en gutt til da så alt kunne jo brukes, men hadde brukt alt som var nøytralt om vi hadde fått ei jente. Hadde vel blitt noe nytt men ser ikke poenget med å kjøpe alt nytt..

Kjøpte ny vogn, nytt bilsete og noe nye klær. Det jeg hadde etter Ronja var mye ødelagt eller gammelt. For jeg arva en del til Ronja. [:)]

Når og hvis den tid kommer må vi kjøpe ny bilstol, madrass til sengen og eventuelt litt tøy hvis det er jente. Og selvfølgelig slike småting som tåteflasker o.l. 

Har brukt alt opp igjen. Kjøpte lekegrind til å ha på stua, det hadde vi ikke til eldste.[;)]

Jente nr.2 ble "billig"[8D][8D]

Men nå er jeg i tvil om jeg skal ta vare på alt til en evt. nr.3. Det er vel egentlig bare tull siden vi har bestemt oss for å stoppe på 2...

jeg venter nr 2. HAr ei jente fra før, og får en gutt. å vi må belage oss på og kjøpe en del klær og leker. Babygymen vi har er ROSA :P
Men det som er nøytralt bruker jeg så klart omigjen !

Nå får vi jente denne gangen, så jeg kommer bare til å bruke det nøytrale om igjen. Men det var ganske mye!

Kommer til å kjøpe bilstol og ny vogn. Ellers blir mye arvet ja!

Nei, vi skiter ikke akkurat penger...så hun får arve etter storebror, og hun overlever sikkert i blå klær også. Eneste som skal kjøpes nytt er vippestol(den gamle var arva og brukt av flere unger og er nå utslitt), madrass og noen klær.

Til nr 1 og nr 2 så brukte jeg det meste om igjen ja [:)]
Men nå har jeg jo solgt og gitt bort alt omtrent, så nåå må jeg kjøpe alt nytt [:-]

Om vi får jente blir det vel litt nye klær, men man får jo gjerne en del av sånt da, så slipper vel å kjøpe så mye selv[:)] Eneste vi MÅ ha er ny seng til storebror også skal vi se om vi finner en billig sportsvogn som han kan ha som sovevogn i bhg ettersom lillebrøster kommer til å trenge emmaljunga-vogna[;)] Stellebordet er ødelagt, så det skal vi kaste, men kommer nok bare til å bruke vaskemaskina med stellematte på eller noe... Gjør det så billig som mulig[;)]

Back
Topp