Baby nr 2..

bortsett fra sprinelseng kjøpte vi alt nytt til Linus. (hadde kasta/gitt vekk alt etter de eldste). men Viljar har ikke fått noe nytt. Bortsett fra litt bodyer og pyjamaser og en babygym.

blir det gutt skal alt tøyet nytt nesten. blir det jente så arves mye.
noen nye ting kommer det jo til å bli, ting til soverommet etc [:)]

Nei, nøytrale klær etter storesøster gikk i arv [:)]
Eneste som vi kjøpte nytt var 1 tvillingvogn, dyna, madrass, sengetøy , vognpose og klær [:)]
Kjøpte bare nytt sete til storesøster og ny seng [:)]

nei, hun fikk ny vogn da vi bare hadde scooteren.. sprinkelsengen får hun i sommer når storesøsteren får nye seng, foreløpig sover hun i arvet korg [:)]
vi har kjøpt endel klær da.. men alt av disse dyre vinterdressene og sånt trenger vi ikke kjøpe siden de er født på samme årstid, så forhåpentligvis er de lik i str på klærne sine og kan bruke de [:)] sko får hun jo nytt når det trengs..

Nei, kjøpte ingen av de "store" tingene nytt nei, men nå er de så tette mine at jeg rakk ikke å pakke de bort da[8D]
Heldig med gutt så jente da, Maren har endel blått da-ikke såå masse rosa.

nei.jeg har 2 jenter med bare 18 månder mellom,så jeg bukte alt på nytt i gjenn[:D]miste fikk ny seng da storesøster fremdeles låg i sprinkelsengen sin.og hun fikk lekegrind.hadde ikke det til hun eldste[:)]

Nei, fint lite. Til nå har jeg kjøpt en body og en sparkebukse, og et par Janus-sokketøfler til lillebror. Og det er det [:)]

Lillebror arver alt etter storebror. Blir 22 mnd mellom de, så de blir født på samme årstid og vi har det meste. Får se om vi suplerer litt etterhvert.

Greit det blir to av samme kjønn, for vi hadde ikke hatt råd til å kjøpe nytt sett med klær og utstyr i ny farge [;)]

Ja, kjøpte alt nytt. Men det er 9år mellom 1baby og 2baby så hadde ingenting igjen etter 1baby bortsett fra en vippestol og kjøkkenstol. Vippestolen har minste jenta også brukt. Kjøkkenstolen gikk i bosset etter baby nr 2.

Til minste jenta kjøpte jeg ny vogn, da Simo vogna jeg hadde etter storesøster(baby nr 2) var ødelagt. Hadde senga etter storesøster så den trengte jeg ikke kjøpe. Klær etter storesøster hadde jeg lite av da alt ble gitt til min søster som fikk jente litt over 1år etter at storesøster ble født.

ORIGINAL: Lykkeliky

Jeg er gravid med nr 2 og har planer om å kjøpe minst mulig! Noe blir det jo, men hvorfor kjøpe alt nytt når man har det meste fra før? [8|]

Sign.

Jepp, for etter vi fikk snuppa ville ikke mannen ha flere barn så han kastet ALT....

Og så får vi en lillebror denne gangen og vi hadde bare rosa osv til snuppa[:)]

Brukte det som var nøytralt - skikkelig guttete greier slapp lillesøster å bruke, men da mener jeg ikke at alt blått er skikkelig guttete altså.. [;)]

Babyutstyr som vogner, seng, vippestol og denslags kjøpte vi heller ikke nytt [;)]

blir en del nye klær da de er født på hver sin årstid (Astrid trenger ullklær, utapåklær osv) men ellers bruker vi alt som kan brukes igjen. kjøper noe nytt, men det er lite ja[:D]

Nye klær, vogn, bilsete osv... Arvet vuggen fra førstemann og senere sprinkelsengen... Men mesteparten nytt til tross for samme kjønn[:)]

ORIGINAL: Looney

Ja, mer eller mindre ja.

Nei. Nesten ingenting nytt. Hadde alt fra før.

ORIGINAL: Et kallenavn

ORIGINAL: Trultan

Kjøpte dere alt nytt til nr 2??

Selvfølgelig ikke. Bruker det vi kan om igjen..

Her måtte vi dessverre kjøpe en del nytt, siden det meste fra da storesøster var liten allerede var solgt. Hadde ingen planer om flere barn med det første, så jeg solgte unna ting etterhvert som vi ikke brukte de lenger... I tillegg hadde jeg lånt en del til storesøster fra familie og sånt, og de tingene har jeg gitt tilbake nå - og de blir brukt av andre... Men klær, stellebord og litt andre ting slapp vi heldigvis å kjøpe nytt. Noen ting fikk jeg kjøpt brukt av noen i familien, så det hr "bare" vært seng og vogn vi har kjøpt helt nytt iallfall [:)]

vi må kjøpe ny bilstol, seng, stellebord, vippestol, dill og dall og tøy.. så ganske mye ja..
kanskje ny vogn også - kommer an på hva slags bil vi ender opp med [8D] (men det gjør ikke noe - jeg har vogndilla..)

Back
Topp