Baby nr 2..

Vi bruker alt som er nøytralt om igjen[:)]

Jeg er gravid med nr 2 og har planer om å kjøpe minst mulig! Noe blir det jo, men hvorfor kjøpe alt nytt når man har det meste fra før? [8|]

Kjøpte ny bilstol, og litt klær. Ellers arvet han det meste. 

Kjøpte lite til nr 1 og enda mindre blir det til nr 2.
Arving og pent brukt er gull.

ALDRI I HÆLVETT, på godt nordnorsk. Da går vi jo konkurs! [:-]

Nei, blir det en jente så får hun finne seg i å bruke om igjen både klær og utstyr etter Nora, blir det en gutt så får han arve utstyr og nøytrale klær [:)]

Nei!

Alle de store tingene ble jo brukt om igjen.
Alt av sengklær og pledd osv
Og i tillegg en god del klær, til tross for at det er motsatt kjønn. Jeg har forresten farga en del ulltøy
Jeg er nok "heldig" og er ikke så begeistra for hverken lyseblått eller rååååsa, så begge mine har hatt mye brunt og beige.

Ja, mer eller mindre ja.

Vi visste ikke kjønn på nr 1 så det ble mye hvitt. Skal bruke det meste på nr 2. Klær får vi se når vi ser om ungene har samme kjønn når nr 2 er ute. [;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Kjøpte lite til nr 1 og enda mindre blir det til nr 2.
Arving og pent brukt er gull.

Jepp, samme her. Nr 3 nå får ny madrass, og kaaaaaaaanskje ny vogn, iallefall ny bag til vognen, ellers har vi det meste fra før.

Utenom vogn,seng og noen klær, så ble alt kjøpt inn nytt.., men det for det er 6 år mellom nr 1 og 2..

Nå med nr 3 på vei, så blir det handlet inn kunn det ekstra en treng som f.søskenvogn.. og etterhvert litt mer jenteklær.. Blir brukt det nøytrale vi har av klær.. Bilsete blir også brukt igjen utenom sete nr 2, for det blir brukt leeeeenge med mellomste.

[:)]Ja,kjøpte alt nytt til nr.2
Men,det er jo fordi nr 2 var meget uplanlagt og kom 13 år etter nr 1[8D][:D]. Vi hadde jo gitt bort alt etter nr 1. Hadde jeg hatt klær/utstyr etter førstemann hadde jeg selvfølgelig brukt det!

Kjøper ikke noe mer enn det vi faktisk trenger nytt!
Litt korterma bodyer osv, blir sommerbarn denne ganga. Forrige gang fikk jeg i januar[:)]
Blir jo seng osv. vi trenger, da snuppa enda bruker si[;)]

ORIGINAL: Lykkeliky

Jeg er gravid med nr 2 og har planer om å kjøpe minst mulig! Noe blir det jo, men hvorfor kjøpe alt nytt når man har det meste fra før? [8|]

Takk:) Den skjønner ikke jeg heller! Selfølgelig om du har mye blått og får jente. Eller omvent. Men snakka med noen som skal ha ny vogn, ny ditt og datt! Hadde vært gøy det, om jeg dreit penger[8D]

Eneste av store ting vi kommer til å kjøpe er ny bilstol siden den andre er blitt for gammel, og evt søskenvogn. Og noe klær hvis det viser seg at vi får motsatt kjønn[:)]

Bruker det meste fra mini til neste baby [:)]
Eneste er noen nye klær og sengetøy siden vi får jente nå, søskenvogn og sprinkelseng (siden mini enda bruker sin) [:)]

Lillesøster fikk ny seng, siden storesøster fremdeles bruker sin sprinkelseng. Noen klær siden de er føst på forskjellige årstider. Ellers arves det som kan arves[:)] Praktisk med to jenter.

vi venter nr 2 i mai, og har faktisk ikke kjøpt noe annet enn ny madrass til seng/vogge.

Vi har gutt fra før og venter mest sannsynlig en gutt til, så da har vi mer enn det vi trenger.
Men om det nå skulle komme ei jente, er det en god del nøytrale klær som kan brukes da. [:)] Blir ikke kjøpt nye "ting" for det nei.

nei, men siden det er gutt denne gang har vi kjøpt litt klær, lånt masse hos svigerbror som har en på 1 år. Så kjøpte vi ny vogn(brukt da..) fodi den andre står i bhg som sovevogn......

ORIGINAL: Trultan

Takk:) Den skjønner ikke jeg heller! Selfølgelig om du har mye blått og får jente. Eller omvent. Men snakka med noen som skal ha ny vogn, ny ditt og datt! Hadde vært gøy det, om jeg dreit penger[8D]

Jeg har så lyst på ny vogn at jeg er helt sjuk [X(], men den gamle simovogna får duge. Driter ikke tusenlapper jeg heller, dessverre. [&:] Blir ny bilstol og vognpose her, det er alt jeg egentlig har regnet med vi må kjøpe. Og litt klær, da årstiden blir feil i forhold til førstemann.

Back
Topp