Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Hei fine folk!:Heartred

Takk for digitale klemmer og tanker! Det varmer! Har vært litt fraværende, trenger å distansere meg litt..

Siste hcg 5+0 var forresten på 41, så det hadde sunket masse på to dager (fra 126). Jeg var veldig lettet for at det ikke var exu i det minste. Og på fredag kom blødningen, nøyaktig på samme tidspunkt som forrige SA, nemlig 5+2.. :confused: Så det er vel den store dagen jeg må prøve å komme meg forbi neste gang!

Tmi up ahead:
Jeg blødde utrolig mye første og andre dag, fy søren. Jeg ble skikkelig ør og svimmel dag to, og begynte å lure på om man kan få blodmangel av SA..?:wideyed: Men det går uansett mye bedre i dag, heldigvis.:) Jeg har kjent litt mer på sinne denne gangen. Har vært irritert og sint de siste dagene, forbannet meg selv og verden for at det aldri går!!:arghh: Blir iallefall litt motivert av å være sint da!

Jeg må snakke med Porsgrunn ila de neste dagene! Håper at planen om IVF kan startes på neste blødning, og at denne lille forsinkelsen ikke har ødelagt..:shifty: Håper ikke vi blir satt bakerst i køen igjen, eller må vente til over sommeren.. Ja, jeg vet at det er mange som blir mer fertile rett etter en SA, men jeg orker ikke å gå gjennom akkurat det samme igjen, og vi har veldig troen på at Porsgrunnplanen skal sitte helt i mål!:rolleyes: Akkurat nå føles denne overraskelsesgraviditeten litt blæ, da den ikke bidro til noe annet enn forsinket oppstart av forsøk nr 2. Men men..

Nå er det fullt fokus på jobb fremover, og å ha det bra! Løpetrening er igang igjen, jeg spiller en del piano, tegner, er ute i sola og prøver å være så lykkelig og fornøyd jeg kan! :p Så får vi håpe at vi lykkes igjen veldig snart. :Heartred
Du er så tapper, TP ❤ Jeg heier på dere og prosessen hos Porsgrunn. Håper dere får rask oppstart, og at det er vinneroppskriften ❤

Sender en digital klem ♥️ og håper det går deres vei nå..!

Krysser fingrene for veien videre!!:Heartred:smiley-angelic001

Kanskje litt rart å si, men kunne det vært greit å bare ikke nevnt noe om denne SA’en til Porsgrunn? Eller er det teit av meg å tenke??:bag: Bare tenker på om dere da står i fare for å bli satt tilbake i køen? Men du har jo 3 mislykkede innsett bak deg, så de burde jo se alvoret selv om det klaffa denne ene gangeno_O

Kanskje bare rare tenker fra meg:joyful: Ønsker bare så veldig at det skal klaffe for dere fort!!!

Så trist det ikke gikk denne gangen :Heartred
Jeg håper du ikke mister motet helt, det vil klaffe til slutt. Det er jeg sikker på! Det er så utrolig umotiverende å miste, men det betyr ikke at det ikke vil skje :Heartpink jeg mistet 3 ganger før vi fikk førstemann og 3 ganger + 1 exu før vi sitter med en sprell levende andremann på 14 uker i magen :Heartpink Veien er lengre og mer kronglete å gå for noen, men det trenger heldigvis ikke å bety at håpet er ute :Heartpink

Krysser fingrene for veien videre!!:Heartred:smiley-angelic001

Kanskje litt rart å si, men kunne det vært greit å bare ikke nevnt noe om denne SA’en til Porsgrunn? Eller er det teit av meg å tenke??:bag: Bare tenker på om dere da står i fare for å bli satt tilbake i køen? Men du har jo 3 mislykkede innsett bak deg, så de burde jo se alvoret selv om det klaffa denne ene gangeno_O

Kanskje bare rare tenker fra meg:joyful: Ønsker bare så veldig at det skal klaffe for dere fort!!!

Neida, ikke rare tanker, for vi har absolutt vurdert det! :p Men så tenkte vi at.. hvis enda en SA gjør at de velger å gjøre noe annerledes, for at vi ikke skal miste igjen, så vil vi jo gjerne prøve det. :angelic: Men kommer nok til å "spille ned" denne vesle graviditeten litt.

Er så klar for å bli med i gravidgjengen!!:Heartred

Så trist det ikke gikk denne gangen :Heartred
Jeg håper du ikke mister motet helt, det vil klaffe til slutt. Det er jeg sikker på! Det er så utrolig umotiverende å miste, men det betyr ikke at det ikke vil skje :Heartpink jeg mistet 3 ganger før vi fikk førstemann og 3 ganger + 1 exu før vi sitter med en sprell levende andremann på 14 uker i magen :Heartpink Veien er lengre og mer kronglete å gå for noen, men det trenger heldigvis ikke å bety at håpet er ute :Heartpink

Åh, er så glad på dine vegne for at du har klart det! :Heartred Og det motiverer meg å lese det du skriver!! Det skal gå til slutt!:joyful:

Vil bare si at jeg tenker veldig mye på deg:Heartred

Det var trist å høre at det ikke gikk veien ❤ Jeg håper dere får starte i Porsgrunn veldig snart ❤

Innom med masse masse babystøv, gode tanker og en solid dose med tro på at dette skal gå det! Samtidig er jeg veldig lei meg for at dere måtte oppleve dette igjen, og vil bare gi deg verdens største klem. Du er så tøff og tapper, og Porsgrunn blir nok kjempebra:Heartred

Ja, hvordan går det med deg?

Hvordan går det med dere?:Heartred Fått lagt noen plan for veien videre?

Joo, det går vel! Er i en litt tyngre periode nå, må jeg innrømme..:meh: Har aller mest lyst til å gi opp hele prøvingen og flytte til utlandet!:shifty::hilarious:

Vi skal igang med IVF runde 2 på neste mens, og det blir rundt 17.mai en gang! Akkurat nå gruer jeg meg til en runde til med masse hormoner osv, men trøsten er at det iallefall ikke er lenge til sommer og sommerferie!:woot:

Fy søren så vanskelig dette skulle bli da!:dead: Skjerpings kroppen!!

Håper alt er bra med deg!:Heartred

Joo, det går vel! Er i en litt tyngre periode nå, må jeg innrømme..:meh: Har aller mest lyst til å gi opp hele prøvingen og flytte til utlandet!:shifty::hilarious:

Vi skal igang med IVF runde 2 på neste mens, og det blir rundt 17.mai en gang! Akkurat nå gruer jeg meg til en runde til med masse hormoner osv, men trøsten er at det iallefall ikke er lenge til sommer og sommerferie!:woot:

Fy søren så vanskelig dette skulle bli da!:dead: Skjerpings kroppen!!

Håper alt er bra med deg!:Heartred

Så godt å høre fra deg, TP. Kan ikke forestille meg hvor tungt det er og har vært. Utrolig fint å høre at du nå skal i gang - det blir veldig spennende! Også tenker jeg at du har et enda bedre utgangspunkt enn sist, siden du har vært gjennom dette før. Både mtp riktig stimulering, men også kanskje litt bedre mentalt forberedt. Håper tr innfinner seg når hun skal, også skal vi stå her og heie deg frem!:happy093.

Så godt å høre fra deg, TP. Kan ikke forestille meg hvor tungt det er og har vært. Utrolig fint å høre at du nå skal i gang - det blir veldig spennende! Også tenker jeg at du har et enda bedre utgangspunkt enn sist, siden du har vært gjennom dette før. Både mtp riktig stimulering, men også kanskje litt bedre mentalt forberedt. Håper tr innfinner seg når hun skal, også skal vi stå her og heie deg frem!:happy093.

Det er sant, det er veeeldig godt å vite hva man går til - jeg har jo akkurat samme plan som sist. :joyful: Så er det bare å ta frem det jeg har puttet i verktøykassa så langt og bruke det for det det er verdt.:rolleyes: I følge appen så begynner jeg med sprøyter på selveste 17.mai! :woot:

Hvordan er det med deg og lille?:Heartred

Det er sant, det er veeeldig godt å vite hva man går til - jeg har jo akkurat samme plan som sist. :joyful: Så er det bare å ta frem det jeg har puttet i verktøykassa så langt og bruke det for det det er verdt.:rolleyes: I følge appen så begynner jeg med sprøyter på selveste 17.mai! :woot:

Det høres ut som en vinneroppskrift. Hele Norge flagger for oppstart;):Heartred

Tenkte oppdatere dagboka litt nå:love7

Så spennende :) Blir topp det!

Lykke til med sprøytestart!

TR kom i dag - fest sikkerhetsbeltet!! :nailbiting: I morgen er det første dose menopur!

Kjørrrrr!:dance011

Back
Topp