Du er så tapper, TP ❤ Jeg heier på dere og prosessen hos Porsgrunn. Håper dere får rask oppstart, og at det er vinneroppskriften ❤Hei fine folk!
Takk for digitale klemmer og tanker! Det varmer! Har vært litt fraværende, trenger å distansere meg litt..
Siste hcg 5+0 var forresten på 41, så det hadde sunket masse på to dager (fra 126). Jeg var veldig lettet for at det ikke var exu i det minste. Og på fredag kom blødningen, nøyaktig på samme tidspunkt som forrige SA, nemlig 5+2.. Så det er vel den store dagen jeg må prøve å komme meg forbi neste gang!
Tmi up ahead:
Jeg blødde utrolig mye første og andre dag, fy søren. Jeg ble skikkelig ør og svimmel dag to, og begynte å lure på om man kan få blodmangel av SA..? Men det går uansett mye bedre i dag, heldigvis. Jeg har kjent litt mer på sinne denne gangen. Har vært irritert og sint de siste dagene, forbannet meg selv og verden for at det aldri går!! Blir iallefall litt motivert av å være sint da!
Jeg må snakke med Porsgrunn ila de neste dagene! Håper at planen om IVF kan startes på neste blødning, og at denne lille forsinkelsen ikke har ødelagt.. Håper ikke vi blir satt bakerst i køen igjen, eller må vente til over sommeren.. Ja, jeg vet at det er mange som blir mer fertile rett etter en SA, men jeg orker ikke å gå gjennom akkurat det samme igjen, og vi har veldig troen på at Porsgrunnplanen skal sitte helt i mål! Akkurat nå føles denne overraskelsesgraviditeten litt blæ, da den ikke bidro til noe annet enn forsinket oppstart av forsøk nr 2. Men men..
Nå er det fullt fokus på jobb fremover, og å ha det bra! Løpetrening er igang igjen, jeg spiller en del piano, tegner, er ute i sola og prøver å være så lykkelig og fornøyd jeg kan! Så får vi håpe at vi lykkes igjen veldig snart.