Baby nest

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Skal dere ha det?

Jeg har aldri hatt til de to andre å de har jammen klart seg fint uten :p så det trengs jo egentlig ikke..

Men så er det jo så søtt likevel :D :D

Her skal vi ha det denne gangen :) på de to andre pleide jeg å ha et sammenrullet pledd som jeg la rundt dem, akkurat som et babynest. De sov så godt når de hadde det litt tett rundt seg. Nå har jeg bestilt et babynest, som lillegull skal ha i senga si :)

Vi har noe tilsvarende som vi fikk i gave til guttungen.
Amme- og samsovingsmadrass.

Her skal vi ha det denne gangen :) på de to andre pleide jeg å ha et sammenrullet pledd som jeg la rundt dem, akkurat som et babynest. De sov så godt når de hadde det litt tett rundt seg. Nå har jeg bestilt et babynest, som lillegull skal ha i senga si :)
Eg brukte og og lage babynest av tepper til dei to eldste. Dei elska det, så det skal eg definitivt sy meg eit :-)

Jeg skal få bestemoren min til å sy et:D hehe. Hadde ikke sist, så måtte pakke rundt han hele tiden. Denne kan man jo flytte på med baby i, så jeg ser fordelen med det:)

Jepp, har sydd et :D visste ikke om at man kunne sy det sist (vurderte sleepyhead, men var så dyrt) og når jeg tenker tilbake føler jeg det manglet. Var slitsomt med baby i senga på lammeskinn bare, virker praktisk med noe som har kant :)

Tenkte jeg skulle sy selv!

Ja, det har eg veldig lyst på. Har ganske stor sofa. Tenkjer det er greit med eget rede i sofaen når storesøstre og skal sitte der.

Svigerinna mi vil sy til oss, så da takka jeg ikke akkurat nei:-) de er jo så skjønne:-)

Jeg vil få hjelp av mamma til og sy denne gangen. Hadde heller ikke til de 2 andre. Men gjorde som flere og pakka pledd rundt. Ser absolutt fordelen med med :)

En venninne tilby seg å sy en til oss som gave :-) Syntes det var helt fantastisk skjønt å tilby det ! Utrolig mye arbeid bak å lage slike sikkert?
Hadde det ikke sist men visste ikke om det da.. pakket bare baby gutten inn.. men blir helt supert når en go nr 2 kommer :-) november love <3 ♡♡

Kommende mormor liker og sy, og hun er flink ☺ så hun har sagt at hun vil sy et babynest og vognteppe ivertfall ☺ og sikkert mye annet fint ☺

Har lyst på, men flinkere til å stikke meg med nålene enn å sy - så må nok kjøpe inn :P

Jeg skal kjøpe :)

Ja, det skal vi ha :-)
Mammaen min er veldig flink til å sy (en egenskap jeg gjerne skulle ha arvet...), så hun skal sy til oss :-)

Back
Topp