Baby med gulsott

Minste hadde gulsott og lå et døgn i lyskassa, så var det frem og tilbake til sykehuset i en uke for å ta blodprøver daglig . Syntes også det var helt forferdelig start på livet som 2barnsmamma, savnet eldste så masse og følte jeg sviktet hen når jeg lå innlagt med babyen. Og grusomt å se minste ligge oppi den kassa når jeg følte vi begge trenger hud-mot-hud kontakt :bored: gråt masse de dagene, måtte føre skjema over amming og gi mmme og veie hele tiden. Ønsket bare å ta han med hjem og slippe alt styret, vet selvsagt at det var til det beste for barnet. Ble bare så annerledes enn jeg så for meg, så skjønner deg veldig godt. Håper dere snart kan starte en normal hverdag sammen med storesøsken <3
Akkurat sånn er det.. føler jeg har vært fraværende i ni mnd og når han endelig er her så blir jeg borte enda lengre...

men nå ble han tatt av lys - verdiene var sunket ganske bra.. og så skulle de ikke drøye helt til kvelden med å ta nye prøver så da trenger vi ikke vente i evigheter med å se om det holder med lys nå eller ikke :)

Akkurat sånn er det.. føler jeg har vært fraværende i ni mnd og når han endelig er her så blir jeg borte enda lengre...

men nå ble han tatt av lys - verdiene var sunket ganske bra.. og så skulle de ikke drøye helt til kvelden med å ta nye prøver så da trenger vi ikke vente i evigheter med å se om det holder med lys nå eller ikke :)
Hva var verdiene nå da? Kjenner følelsen, vi har aldri vært så langt nede som da vi måtte dra inn igjen etter å endelig ha kommet hjem dagen før.

Hva var verdiene nå da? Kjenner følelsen, vi har aldri vært så langt nede som da vi måtte dra inn igjen etter å endelig ha kommet hjem dagen før.
250 i dag før lunsj.. er å tar nye nå og har da ligget uten lys siden ca kl 13. Så det blir spennende å se.. :)

250 i dag før lunsj.. er å tar nye nå og har da ligget uten lys siden ca kl 13. Så det blir spennende å se.. :)
Det er jo kjempebra vel? Håper de er like bra nå. :)

Åssen gikk dette? Jeg gjennomgår akkurat det samme nå
Vi kom oss hjem til slutt :) Ble en stund med mating etter klokka og supplering med mme, men så ble det bare amming. Nå er han halvannet og vi ammer ennå :bag:

Vi kom oss hjem til slutt :) Ble en stund med mating etter klokka og supplering med mme, men så ble det bare amming. Nå er han halvannet og vi ammer ennå :bag:
Ok. Fant dem noe årsak til det? Vi er fremdeles på sykehuset og driver med lysbehandling og mating etter klokka også. Men det er ikke så veldig effektivt. Han har fått behandling i 3 dager. Hvor lang tid tok det hos dere? Gutten min var oppe i 545 på det høyeste. Husker du din? Er skikkelig stressa og mye tårer

Ok. Fant dem noe årsak til det? Vi er fremdeles på sykehuset og driver med lysbehandling og mating etter klokka også. Men det er ikke så veldig effektivt. Han har fått behandling i 3 dager. Hvor lang tid tok det hos dere? Gutten min var oppe i 545 på det høyeste. Husker du din? Er skikkelig stressa og mye tårer
Ingen årsak nei. Vi var der i 8 dager, inkl fødedagen. 5 dager ekstra pga gulsott. Husker ikke verdiene nå men tror jeg har skrevet det i tråden et sted.
Skjønner godt du er stressa og lei deg. Har ikke noe godt råd for alt man vil er jo hjem med bylten sin og kose.. ❤️men håper verdiene synker så dere snart kan hjem og starte barsellivet :)

Back
Topp