Akkurat sånn er det.. føler jeg har vært fraværende i ni mnd og når han endelig er her så blir jeg borte enda lengre...Minste hadde gulsott og lå et døgn i lyskassa, så var det frem og tilbake til sykehuset i en uke for å ta blodprøver daglig . Syntes også det var helt forferdelig start på livet som 2barnsmamma, savnet eldste så masse og følte jeg sviktet hen når jeg lå innlagt med babyen. Og grusomt å se minste ligge oppi den kassa når jeg følte vi begge trenger hud-mot-hud kontaktgråt masse de dagene, måtte føre skjema over amming og gi mmme og veie hele tiden. Ønsket bare å ta han med hjem og slippe alt styret, vet selvsagt at det var til det beste for barnet. Ble bare så annerledes enn jeg så for meg, så skjønner deg veldig godt. Håper dere snart kan starte en normal hverdag sammen med storesøsken <3
men nå ble han tatt av lys - verdiene var sunket ganske bra.. og så skulle de ikke drøye helt til kvelden med å ta nye prøver så da trenger vi ikke vente i evigheter med å se om det holder med lys nå eller ikke
gråt masse de dagene, måtte føre skjema over amming og gi mmme og veie hele tiden. Ønsket bare å ta han med hjem og slippe alt styret, vet selvsagt at det var til det beste for barnet. Ble bare så annerledes enn jeg så for meg, så skjønner deg veldig godt. Håper dere snart kan starte en normal hverdag sammen med storesøsken <3