* Baby makin' project *

Titter innom å legger igjen en MEGA klem til deg søta. [:)][:)][:)]

Takk for alle hilsner i dagboka mi jenter, setter stor pris på det. [:)] Men tror det er best for meg å holde hele babyverden litt på avstand, jeg blir faktisk veldig trist og lei meg av å være her inne for tiden.. alt gjør så himla vondt, og føler at BV gnir litt salt i såret til tider [:(]

Når det er sagt så sitter jeg her og tuter [:(] Mannen min kjørte akkurat hunden vår til dyrelegen der hun skal avlives [:(] Akkurat som det ikke er vanskelig nok å ikke få egne barn, så skal de ta bort den ene "babyen" vi har hatt i 7 år og som vi er så glad i [:(] Uff!! Jeg ser liksom ikke vitsen med det her... er det noen som straffer meg eller noe?? Livet er urettferdig, og hvis noen kan fortelle meg hva som er meningen med alt sammen så bring it on! [:@][:(]

Innom med en KJEMPE god påske klem

Uff så forferdelig trist med hunden deres[:(][:(] Skulle ønske alle vi er så glade i hadde evig liv... Vil bare gi deg en kjempe påskeklem og håper at ting snart snur for dere nå[:)][:)][:)] Du fortjener så å bli mamma[:)][:)]

Titter inn for å ønske deg en riktig god påske.

Innom med en klem og vil ønske deg masse lykke til og håper det blir deres tur snart [;)][:D] Stoooor klem til deg

Tusen takk alle sammen [;)] Fano, du er jo herlig da! Tenker alltid på alle du [;)]

[;)]

Trist å lesa om hunden dykkar som måtte avlivast! Det er jo det siste ein treng midt oppi denne prosessen! Alle har nok slike dagar som deg i denne prosessen: dagar der ein berre ser negativt på alt og lurer på om det nokonsinne kjem til å klaffa! Vert eg nokonsinne gravid tenkjer eg og ofte! Men jammen er eg etter 3 negative ICSI fortsatt villig til å stå på litt til for å få den store draumen oppfyllt! Me er sterke jenter! Ikkje gje opp endo! Kanskje er det nettopp denne våren eller sommaren som skal bli vår store lykke! Me kryssar fingrane for det! [:)]

Luringen [;)] Kleeeeeeeem på du [:D][:D][:D][;)]

ORIGINAL: fano

Luringen [;)] Kleeeeeeeem på du [:D][:D][:D][;)]

Hihi.. ja, jeg er en liten luring [;)] Og du har skjønt det du [8D] 

[;)]

Takk snoopyn min [:)] Trengte det nå altså. Uff...

Takk for alle klemmer jenter [;)]

Ja, da er det 17 mai, og hva gjør jeg? Jo jeg sitter her hjemme alene med meg selv [:(] Syns 17 mai bare blir verre og verre for hvert år som går, blir bare mer og mer påmint om hvor barnløse vi er når vi treffer alle vi kjenner med både 1, 2 og 3 unger [:(] Ja, det høres helt fjernt ut kanskje, å være så bitter, men det er sånn jeg føler det nå... Hjelper ikke at mensen kom for fullt i dag heller... ventet den jo, men ikke på denne måten. VONDT! [:@]

Så her sitter jeg og furter for meg selv mens alle andre er ute og koser seg. Sendte mannen min avgårde da, han skal jo ikke svi fordi jeg er ustabil stakkars..

Kan ikke denne dagen bare bli ferdig???

skjønner d er vanskelig vennen[:(]
sender deg en god klem

Tusen takk ElinR og *Laila* [:)]

Back
Topp