Lois
Forelsket i forumet
Haha, surrete om dagen, ja! Du skrev jo 12 uker først. .Okei Takk, er fortsatt i uke 12 Så holder til på desember
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, surrete om dagen, ja! Du skrev jo 12 uker først. .Okei Takk, er fortsatt i uke 12 Så holder til på desember
Den kommer nok snart tilbake, hadde du ikke sluttet og amme nå?Tviler egentlig uten syklus veldig vanskelig
Ja, det tror jeg også!Snart kommer du etter
Her har jeg hatt en rar syklus (egentlig ingen i det hele tatt) både før vi fikk førstemann i 2015 og nå etter det. Jeg har ikke eggløsning av meg selv av en eller annen grunn. Ellers er visstnok alt som det skal. Så løsningen for oss forrige gang og denne, var eggstikkstimulasjon på meg etter å ha vært hos en fertilitetsklinikk, før en eggløsningssprøyte. Blir nøye oppfølgt av klinikken mens stimulasjonen pågår. Helt ok.Tviler egentlig uten syklus veldig vanskelig
Ja stoppet helt jaDen kommer nok snart tilbake, hadde du ikke sluttet og amme nå?
Hmm. Tror ikke jeg trenger detHer har jeg hatt en rar syklus (egentlig ingen i det hele tatt) både før vi fikk førstemann i 2015 og nå etter det. Jeg har ikke eggløsning av meg selv av en eller annen grunn. Ellers er visstnok alt som det skal. Så løsningen for oss forrige gang og denne, var eggstikkstimulasjon på meg etter å ha vært hos en fertilitetsklinikk, før en eggløsningssprøyte. Blir nøye oppfølgt av klinikken mens stimulasjonen pågår. Helt ok.
Jeg ble gravid uten mensen etter fødsel så er håp! Og jeg ammer enda, OFTETviler egentlig uten syklus veldig vanskelig
Såpass hvor gammel var barnet når du ble gravid?Jeg ble gravid uten mensen etter fødsel så er håp! Og jeg ammer enda, OFTE
14mnd, nesten 15Såpass hvor gammel var barnet når du ble gravid?
Gikk fort da..14mnd, nesten 15
Ble gravid 4 uker etter jeg tok ut hormon sprialen
Jeg gikk å venta og venta på mensen, trudde den skulle komme flere ganger siden jeg plutselig fikk helt syke mensensmerter, så trudde jeg også en dag jeg hadde eggløsning men det var at jeg var gravid..Gikk fort da..
Her føler jeg til tider at nå tror jeg mensen kommer, men så gir det seg etter en liten stund og ingenting kommer.. Føler jeg venter og venter trodde tidligere at jeg var gravid. Hadde en periode med mye luft i magen som føltes som spark og inbilte meg at jeg kanskje var men så gikk det like fort over og var ikke gravid.. Tviler sterkt på at jeg er det nå liksom..
Hehe. Hadde du noen graviditets symptomer samtidig? Jeg vet ikke ka kroppen min holder på med når det plutselig føler jeg holder på å få mensen men den ikke kommer.. Varer heldigvis ikke lenge. Tror jeg har følt det son 4-5 ganger uten mensen har komt..Jeg gikk å venta og venta på mensen, trudde den skulle komme flere ganger siden jeg plutselig fikk helt syke mensensmerter, så trudde jeg også en dag jeg hadde eggløsning men det var at jeg var gravid..
Nei egentlig ikke, utenom sykt følsomme bryst vorter. Men var bare noe som sa til meg at jeg var gravidHehe. Hadde du noen graviditets symptomer samtidig? Jeg vet ikke ka kroppen min holder på med når det plutselig føler jeg holder på å få mensen men den ikke kommer.. Varer heldigvis ikke lenge. Tror jeg har følt det son 4-5 ganger uten mensen har komt..
Hatt mye symptomer etterpå da?Nei egentlig ikke, utenom sykt følsomme bryst vorter. Men var bare noe som sa til meg at jeg var gravid
Følte meg ikke gravid før uke 7 nå er jeg sikkelig gravidHatt mye symptomer etterpå da?
Sist følte eg meg aldri gravid. Mat smakte dårlig + spark etterhvert mage synlig rundt uke 30Følte meg ikke gravid før uke 7 nå er jeg sikkelig gravid