Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
GratulererVi venter lille overaskelsen vår nå i november![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererVi venter lille overaskelsen vår nå i november![]()
![]()
Lykke tilSå gøy med alle som ikke er avskrekka etter forrige fødselher bruker vi "dong" fortsatt; men skal begynne å prøve på nr2 fra slutten av september ca
må si jeg gleder meg;men huhm;dårlig I jula=blæh.får håpe e slipper unna med spying denne ganga
![]()
hehe..Lykke til med prøvingenJeg vil og! Slutta på pilla i juni, men fortsatt ikke noe som skjer. Det gikk på første forsøk sist, så kjenner jeg allerede begynner å bli utålmodighehe..
Og der hadde jeg positiv testLykke til med prøvingenhåpe den sitter snart
her hadde jeg ikke forventet første forsøk men skjedde sjokkerende nok 2 ganger. Ikke hadde vi egentlig tenkt å bli gravid da, men i løpet av noen måneder
#sjokka!!Gratulerer så masseOg der hadde jeg positiv test#sjokka!!
Takk! Ja, hvis det går bra viser terminkalkulatoren 25 maiGratulerer så masseblir vell en mai spire?
![]()

Krysser fingrene for at det går braTakk! Ja, hvis det går bra viser terminkalkulatoren 25 mai![]()
Så spennendeKrysser fingrene for at det går brajeg har termin 21. Januar
![]()
Gratulerer til deg og! Plutselig ikke så lenge igjen du daTakkSå spennendeGratulerer til deg og! Plutselig ikke så lenge igjen du da
![]()
Det går fortTakklitt over 4 mnd igjen
syntes dagene begynner å gå så sakte. Tungt å gå gravid
nå er det snart jul, og da er du der! Lykke til!Sant nokDet går fortnå er det snart jul, og da er du der! Lykke til!
GratulererOg der hadde jeg positiv test#sjokka!!
Lykke til med prøvingenSå gøy med alle som ikke er avskrekka etter forrige fødselher bruker vi "dong" fortsatt; men skal begynne å prøve på nr2 fra slutten av september ca
må si jeg gleder meg;men huhm;dårlig I jula=blæh.får håpe e slipper unna med spying denne ganga
![]()
TakkGratulerer![]()
Gratulerer så masseNettopp funnet ut at jeg er gravid igjenså det blir enten slutten av mai el starten på juni ♡☆ Ei glad mor til tre snart ☆ En på jorden en i himmelen og en el ei i magen ♡
GratulererNettopp funnet ut at jeg er gravid igjenså det blir enten slutten av mai el starten på juni ♡☆ Ei glad mor til tre snart ☆ En på jorden en i himmelen og en el ei i magen ♡