Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
GratulererVi venter lille overaskelsen vår nå i november
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererVi venter lille overaskelsen vår nå i november
Lykke til kan være du slipper det her var det ikke fødsel jeg var mest bekymret for hahaSå gøy med alle som ikke er avskrekka etter forrige fødsel her bruker vi "dong" fortsatt; men skal begynne å prøve på nr2 fra slutten av september ca må si jeg gleder meg;men huhm;dårlig I jula=blæh.får håpe e slipper unna med spying denne ganga
Lykke til med prøvingen håpe den sitter snart her hadde jeg ikke forventet første forsøk men skjedde sjokkerende nok 2 ganger. Ikke hadde vi egentlig tenkt å bli gravid da, men i løpet av noen månederJeg vil og! Slutta på pilla i juni, men fortsatt ikke noe som skjer. Det gikk på første forsøk sist, så kjenner jeg allerede begynner å bli utålmodig hehe..
Og der hadde jeg positiv test #sjokka!!Lykke til med prøvingen håpe den sitter snart her hadde jeg ikke forventet første forsøk men skjedde sjokkerende nok 2 ganger. Ikke hadde vi egentlig tenkt å bli gravid da, men i løpet av noen måneder
Gratulerer så masse blir vell en mai spire?Og der hadde jeg positiv test #sjokka!!
Takk! Ja, hvis det går bra viser terminkalkulatoren 25 maiGratulerer så masse blir vell en mai spire?
Krysser fingrene for at det går bra jeg har termin 21. JanuarTakk! Ja, hvis det går bra viser terminkalkulatoren 25 mai
Så spennende Gratulerer til deg og! Plutselig ikke så lenge igjen du daKrysser fingrene for at det går bra jeg har termin 21. Januar
Takk litt over 4 mnd igjen syntes dagene begynner å gå så sakte. Tungt å gå gravidSå spennende Gratulerer til deg og! Plutselig ikke så lenge igjen du da
Det går fort nå er det snart jul, og da er du der! Lykke til!Takk litt over 4 mnd igjen syntes dagene begynner å gå så sakte. Tungt å gå gravid
Sant nok takk du ogDet går fort nå er det snart jul, og da er du der! Lykke til!
GratulererOg der hadde jeg positiv test #sjokka!!
Lykke til med prøvingen Håper du slipper unna kvalmen Her kommer enda en lillebror i novemberSå gøy med alle som ikke er avskrekka etter forrige fødsel her bruker vi "dong" fortsatt; men skal begynne å prøve på nr2 fra slutten av september ca må si jeg gleder meg;men huhm;dårlig I jula=blæh.får håpe e slipper unna med spying denne ganga
TakkGratulerer
Gratulerer så masseNettopp funnet ut at jeg er gravid igjen så det blir enten slutten av mai el starten på juni ♡☆ Ei glad mor til tre snart ☆ En på jorden en i himmelen og en el ei i magen ♡
GratulererNettopp funnet ut at jeg er gravid igjen så det blir enten slutten av mai el starten på juni ♡☆ Ei glad mor til tre snart ☆ En på jorden en i himmelen og en el ei i magen ♡