Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkVi var i Spania tidligere i vår, hadde med både vogn med ekstra solskjerm og uv-telt. Hun ble fort utålmodig og lei av å sitte i vognen når den stod i ro, så det var kjekt å kunne veksle med å ha henne under uv-teltet når vi var ved bassenget og på terrassen
Ja, den UV-drakten jeg har har korte armer og ben (ble brukt til 11mnd gammelt barn, de tåler jo litt mer).Snakket med hs tidligere denne uken, og nevnte som du sier - at det ikke er enkelt å holde disse luringene i roHun nevnte at hvis man skal være i basseng/ved stranda så var jo uv-drakt fint å ha, gjerne en solhatt som også dekker skuldrene. Smøre det som ikke dekkes
Og passe på at de hadde rikelig med drikke, da de fort blir dehydrert
Er for egen del forbedret på at det sikkert blir en del frem og tilbake, da min gjerne blir utålmodig og tvilsomt vil sitte i skyggen under en parasoll så veldig lenge av gangen![]()
Har også med korte armer, vurderer en med lange - samtidig sa legen at så lenge det var kortvarig trengte man ikke å bli helt hysteriske (men synes det er vanskelig å vite hvor grensen går..)Ja, den UV-drakten jeg har har korte armer og ben (ble brukt til 11mnd gammelt barn, de tåler jo litt mer).
Burde jeg kjøpe en som går helt ned til håndleddene og anklene? Og så finnes det badesokker som har UV-beskyttelse jeg tenkte å kjøpe, hvis jeg får tak i små nok da![]()
Tror ikke det blir noe annet enn vanlige sokkerHar også med korte armer, vurderer en med lange - samtidig sa legen at så lenge det var kortvarig trengte man ikke å bli helt hysteriske (men synes det er vanskelig å vite hvor grensen går..)
Badesokker ser så varmt ut?
Ok
Men hvordan tror du det er med 8 mnd gammel baby? Min er 6 mnd og 3 uker og ganske "overalt". Vet ikke om hun krabber ved 8 mnd, men ser for meg at hun i hvertfall ikke holder seg i teltet. Hvis ikke hun vil sitte inni der dablir visst fort fullt ved bassengkanten så kan hende vi må være på stranda.
Ja, her er hun også slik at hun flytter mye åå seg.Blir nok vanskeligere da ja! Hun var jo bare 5mnd, så var ikke så veldig mobil da vi var på ferie. Har brukt uv teltet litt ute nå de siste dagene, men det blir kun korte økter før hun blir lei av lekene og ser noe mer spennende utenfor teltet som hun åler seg mot
Ser problemetSolbriller er også viktigviktig å beskytte øya også. Men jeg sliter med å få min til å ha dem PÅ og ikke røske dem av
![]()
Samme her. Min synes visst de er herlige å tygge på..Solbriller er også viktigviktig å beskytte øya også. Men jeg sliter med å få min til å ha dem PÅ og ikke røske dem av
![]()
Oh, må seBarnas hus har en del salg på noe av det. Kjøpte uv-drakt og sanna badesko til 50%![]()
Hmm, nei de hadde bare med korte at jeg nå. Var i butikk jeg så 50%, men kjedelig å dra hvis de ikke har..Var ikke salg på nett i hvertfallSå heller ingen langermede uvdrakter. Hmmm
Min og! Men hun har klemt seg til blods på leppene en gang, på det leddet i solbrillene..Samme her. Min synes visst de er herlige å tygge på..