Baby haaaater bilkjøring

Vi har nå bestilt ett nytt sete (besafe izi plus )Håper det kan gjøre nytten :-/ veldig slitsomt som f.eks nå som mannen skal på hyttetur hele helgen og da må jeg kjøre aleine.Bedt på middag med baby og kjøreturen tar 20min hver vei og jeg gruer meg allerede.Er så leit at jeg skal gjøre noe som han blir redd av :(

Hva med å ha han foran? Slå av airbagen...så kan du snakke med han og kanskje ham får sett litt mer? Anbefaler selvsagt ikke å ha han foran mer enn du må, men én gang når du skal bort går nok fint.

Vi har også en sånn baby, han hater å kjøre bil :/ Har prøvd det meste. Her også står vi rundt omkring på parkeringsplasser ol og svinger på setet for å roe han ned. Virker som han liker setet sitt, siden setet var det eneste stedet vi fikk han til å sove da han hadde kolikk (da vi var inne i huset og vi sto å vugget på det, ikke under bilkjøring). Utrolig slitsomt er det i hvert fall, da vi bor langt unna familie og venner, og må kjøre minimum en time en vei for å dra på besøk.

Utrolig slitsomt! Spesielt når alle sier at det er så enkelt osv..bare å hive ungen i bilen.Har hytte som vi fortsatt ikke har hatt med babyen til for det er så vondt å høre på.. :(

Back
Topp