Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det akkurat likt. Må time bilkjøring til når hun er kjempetrøtt sånn at hun sovner fort. Hvis ikke kan hun skrike til hun mister pusten omtrentNoen med gode råd?Han er 3.5mnd og det har begynt de siste 2mnd ca..hylskriker så han nesten brekker seg hele turen..kan gå greit til tider om jeg sitter bak og underholder hele veien..men jeg må oftest kjøre selv.Blir jo huegærn og får forferdelig vondt av han..
Noen med gode råd?Han er 3.5mnd og det har begynt de siste 2mnd ca..hylskriker så han nesten brekker seg hele turen..kan gå greit til tider om jeg sitter bak og underholder hele veien..men jeg må oftest kjøre selv.Blir jo huegærn og får forferdelig vondt av han..
Uff.. Opplever det selv. Lille mann hyler hvis bilen står stille. Han vrir seg og skriker..Vi har speil og leker! Trøtt går ikke..må helst gå med han i bilstolen til han sovner.så håpe vi ikke kommer til ett rødt lys el verre..kø!Står bilen stille så våkner han nemlig :-( og da er vi igang.Er veldig utmattende hele greia for begge 2.
Høres ut som vår og meg som også står å svinger bilstolen for at han skal sovne. Jeg tok ut spebarnsinnlegget. Da ble det mye bedre. Vi har maxi cosi cabriofix. Fikk låne bitrax sete å i det satt han så godt. Skulle byttet sete, men det har vi ikke råd til før han skal over i større sete :/Vi håper det går bedre med neste sete, men det er jo en stund til ennå..Han er en rimelig nysgjerrig fyr så håper det hjelper at han kan se litt.Vi vurderer å koble ut airbag og sette han foran.Han er en kolikk baby så skulle tru det var tingen for han :-/ Jeg ser rimelig dum ut som står på parkeringsplassen å svinger på bilsete til han sovner og så løper inn i bilen Merker at tunneler også er rimelige skummelt
Merka dere på han at han trivdes bedre i det andre setet? Om dere både så og merka på han at han satt godt?Høres ut som vår og meg som også står å svinger bilstolen for at han skal sovne. Jeg tok ut spebarnsinnlegget. Da ble det mye bedre. Vi har maxi cosi cabriofix. Fikk låne bitrax sete å i det satt han så godt. Skulle byttet sete, men det har vi ikke råd til før han skal over i større sete :/
Ja, veldig godt. Så det på hele han.Merka dere på han at han trivdes bedre i det andre setet? Om dere både så og merka på han at han satt godt?
Vi tenker å bytte sete ganske snart nå. Det setet vi skal bytte til er egentlig anbefalt fra 6 mnd, men vi tenker å i alle fall prøve hvordan hun sitter i det før. Får nesten bare sette det i bilen og se hvor bratt det blir i laveste hvilestilling, men min baby vil i alle fall helst se mest mulig ut av vinduet. Hun er også redd for tunneler.Vi håper det går bedre med neste sete, men det er jo en stund til ennå..Han er en rimelig nysgjerrig fyr så håper det hjelper at han kan se litt.Vi vurderer å koble ut airbag og sette han foran.Han er en kolikk baby så skulle tru det var tingen for han :-/ Jeg ser rimelig dum ut som står på parkeringsplassen å svinger på bilsete til han sovner og så løper inn i bilen Merker at tunneler også er rimelige skummelt