Baby gender test

Har dere forresten sett på nickene deres?!! Tror jeg dauer..... :hilarious: Kan ikke tilfeldigvis kjenne hverandre å?!
 
Ja, dette var faktisk ganske moro! Ah! Ja, jeg er veldig fornøyd med hun- så jeg kommer til å bruke hun til 3D også! Første barnet for oss, så det ønsker vi oss om det går bra denne gangen :love7 Ja, nyinnflyttet til området!:love2
Du da?
Jeg bor ikke så langt unna Moss. Bodd her i 14 år, trives godt. Det forstår jeg at dere ønsker dere. På første barnet brukte jeg henne på 3D ultralyd, men da mener jeg hun jobbet på det gule huset i Moss. Var veldig fornøyd med bildene. TUL tok jeg i Oslo med førstemann.
 
Jeg bor ikke så langt unna Moss, rundt en mil fra Moss mot Oslo, stedet heter Son. Bodd her i 14 år, trives godt. Det forstår jeg at dere ønsker dere. På første barnet brukte jeg henne på 3D ultralyd, men da mener jeg hun jobbet på det gule huset i Moss. Var veldig fornøyd med bildene. TUL tok jeg i Oslo med førstemann.
Ah! Det er ikke langt unna Moss nei :) Det kan stemme, hun fortalte at hun hadde jobbet på det gule huset i Moss :happy: Dette var artig :hilarious:
 
Back
Topp