Baby gender test

SmåBarnsMamma

venter vårt fjerde nurk <3
Har dere noe tanke om hvilket kjønn dere venter? Utifra symptomene mine venter jeg jente. Mannen også er overbevist om det!
Jeg har veldig forskjellig svangerskap utifra hvilket kjønn jeg bærer på..

har bestilt baby gender test på eBay bare for moroskyld! Har stemt på de tre forrige så... :D
 
Jeg har på følelsen av at det er en liten Jente :hilarious: Samboer mener gutt! Så blir spennende å se om ca 8 uker på privat UL
 
Hva slags test er det? :hilarious: Høres gøy ut
 
Knøttet ultralyd- Vannsjøklinikken :happy: var der på TUL på Torsdag, var da 7+2( og hun satt meg ett par dager frem) fantastisk dame!:Heartred
Er da ca 15 nesten 16 uker :love2
 
Knøttet ultralyd- Vannsjøklinikken :happy: var der på TUL på Torsdag, var da 7+2( og hun satt meg ett par dager frem) fantastisk dame!:Heartred
Er da ca 15 nesten 16 uker :love2
Så utrolig moro og litt rart, siden jeg skal dit neste tirsdag faktisk, akkurat på samme sted og hos samme dame siden det bare er en dame som jobber der. Hun er kjempe flott! Mener jeg var hos henne i forrige svangerskap også! Jeg er 6+6 ved TUL neste tirsdag
 
Så utrolig moro og litt rart, siden jeg skal dit neste tirsdag faktisk, akkurat på samme sted og hos samme dame siden det bare er en dame som jobber der. Hun er kjempe flott! Mener jeg var hos henne i forrige svangerskap også! Jeg er 6+6 ved TUL neste tirsdag
26?
 
Haha! Nå måtte jeg le litt- det skal jeg også :cool:
Hahahaha! Du skal dit igjen neste tirsdag også? :smiley-bounce015 Dette er litt komisk ja, er ganske tilfeldig da :happy090 Forventet ikke en gang at du skulle si knøttet ultralyd liksom også skal vi dit samme dag :laughing021
 
Hahahaha! Du skal dit igjen neste tirsdag også? Dette er litt komisk ja, er ganske tilfeldig da Forventet ikke en gang at du skulle si knøttet ultralyd liksom også skal vi dit samme dag
Ja, da er jeg ferdig med de «risikoukene» jeg har mistet i tidligere! Så håper å slappe av litt etter det :Heartpink Timen på Torsdag var spontant- da jeg fikk en skikkelig knekk og en forferdelig følelse på at spira ikke levde lengre. Men alt var heldigvis bra!
Når skal du?:greet025
 
Ja, da er jeg ferdig med de «risikoukene» jeg har mistet i tidligere! Så håper å slappe av litt etter det :Heartpink Timen på Torsdag var spontant- da jeg fikk en skikkelig knekk og en forferdelig følelse på at spira ikke levde lengre. Men alt var heldigvis bra!
Når skal du?:greet025
Dette må en jo bare følge... plutselig har dere timer etter hverandre å....
 
Ja, da er jeg ferdig med de «risikoukene» jeg har mistet i tidligere! Så håper å slappe av litt etter det :Heartpink Timen på Torsdag var spontant- da jeg fikk en skikkelig knekk og en forferdelig følelse på at spira ikke levde lengre. Men alt var heldigvis bra!
Når skal du?:greet025
Ser jeg svarte på mitt eget svar. Men du ser nok sikkert hva jeg skrev til deg over lell..
 
Ja, da er jeg ferdig med de «risikoukene» jeg har mistet i tidligere! Så håper å slappe av litt etter det :Heartpink Timen på Torsdag var spontant- da jeg fikk en skikkelig knekk og en forferdelig følelse på at spira ikke levde lengre. Men alt var heldigvis bra!
Når skal du?:greet025

19.15 tok jeg time, mellom da jeg slutter på jobb og legging av barn :p satser på å være i god nok form til å jobbe hele svangerskapet denne gangen, forrige gang var jeg sykemeldt fra uke 5-6 og ut svangerskapet. Du da, når har du time?:greet025

håper den sitter som støpt! Må være fælt å miste :(
 
19.15 tok jeg time, mellom da jeg slutter på jobb og legging av barn :p satser på å være i god nok form til å jobbe hele svangerskapet denne gangen, forrige gang var jeg sykemeldt fra uke 5-6 og ut svangerskapet. Du da, når har du time?:greet025
Jeg har time 18:30 :hilarious: det kan vel egentlig ikke bli noe «nærmere» hverandre enn det:laughing002 Håper vi får positivt svar begge to:hug003
 
Jeg har time 18:30 :hilarious: det kan vel egentlig ikke bli noe «nærmere» hverandre enn det:laughing002 Håper vi får positivt svar begge to:hug003
Haha! Det er ganske morsomt asså, vi er jo bare rett etter hverandre nesten :D Snakk om liten verden ja! Jeg håper det går bra for oss begge også :Heartred Jeg var der også 08.11 4+2 fordi jeg er så redd for svangerskap utenfor livmor, enda jeg ikke har opplevd det. Men det kunne hun nesten med sikkerhet si at jeg ikke hadde selvom hun ikke så noe embryo eller pose i livmoren enda. Jeg kom for tidlig, derfor jeg drar igjen nå 6+6 :love2
Samboeren ønsker ny ul rundt uke 12, men den har jeg faktisk booket på Volvat som er rett ved siden av, ettersom hun ikke jobbet den dagen jeg kan på Knøttet. Holder du til i nærheten av Moss?:hello
 
Ja, dette var faktisk ganske moro! Ah! Ja, jeg er veldig fornøyd med hun- så jeg kommer til å bruke hun til 3D også! Første barnet for oss, så det ønsker vi oss om det går bra denne gangen :love7 Ja, nyinnflyttet til området!:love2
Du da?
 
Back
Topp