Baby Brezza Sterilizer Dryer

Momtobe1508

Andre møte med forumet
Hei,
Hva tenker dere om Baby brezza sterilisator? Noe dere kommer til å kjøpe? Eller noe annet som ligner?
Vet ikke om jeg skal kjøpe meg en sånn eller bare forholde meg til koking av flaskene i kjele..

Jeg vurderer å kjøpe en baby brezza vasker og sterilisator. Hater å koke i kjele så til forrige ungen brukte vi mam antikolikk flasker som man sterilisere i micro, syns det fungerte topp, men er blitt veldig lei av å vaske flaskene :rolleyes:

Hei,
Hva tenker dere om Baby brezza sterilisator? Noe dere kommer til å kjøpe? Eller noe annet som ligner?
Vet ikke om jeg skal kjøpe meg en sånn eller bare forholde meg til koking av flaskene i kjele..
Har en fra forrige barn som aldri tok flaske, men brukte den til pumpeutstyr. Jeg ønsker å selge, mannen ønsker å beholde så vi beholder den inntil videre. Jeg kunne tenkt meg en større og samtidig da en som vasker, steriliserer og tørker. Den vi har er kun med steriliserings- og tørkefunksjon også er den så liten.

Jeg har skikkelig lyst på sterilisator fordi jeg pumpa mye med førstemann. Pumpet helt til hun var over året, og på hele den tiden kokte jeg utstyret i kjele (!!!). Nå vurderer jeg både ny dobbel, elektrisk pumpe og sterilisator, men vil likevel se an behovet til etter fødsel. Plutselig får jeg en baby som tar pupp fra barsel - det er lov å håpe!!

Jeg ville sett an behovet før jeg kjøpte. Min første tok aldri flaske, hverken morsmelk eller mme. Så jeg hadde absolutt ikke noe behov for det. Ammingen gikk fint fra start. Pumpet så godt som aldri, og de gangene vi prøvde gikk det greit å koke flasken.

Men hvis jeg får behov for å bruke flaske jevnlig denne gangen kommer jeg nok til å skaffe en sterilisator.

Jeg har valgt å kjøpe en sterilisator brukt fordi jeg ikke orker å koke på utstyr og flasker hele tiden, samtidig som jeg har en 2 åring som er utålmodig og skal være med på alt :dontknow

Back
Topp