Baby bok :)

Frksvima

Betatt av forumet
Jeg har to baby bøker fra da jeg var liten, og lurer på å selvfølgelig kjøpe en til Amalie :)

Har du kjøpt? Og fra hvilken butikk isåfall?:) hvordan er den bygd opp?

Trenger litt inspirasjon, er litt kresen også :P hehe! Jeg vet Åssen jeg skal ha når jeg ser den :P :)

Jeg har kjøpt et babyalbum til å lime inn bilder i. Men jeg kommer til å kjøpe en bok også. For liker å fylle inn litt info. Men jeg er litt kresen, og har ikke funnet en jeg liker så godt enda. Var så utplukket på bokhandelen her

Jeg har kjøpt et babyalbum til å lime inn bilder i. Men jeg kommer til å kjøpe en bok også. For liker å fylle inn litt info. Men jeg er litt kresen, og har ikke funnet en jeg liker så godt enda. Var så utplukket på bokhandelen her
Jeg er ute etter en kombinasjon av å kunne fylle inn litt tekst og info samt mini inn bilder og diverse. En bok som har blanke sider og tekst hvor man fyller inn diverse informasjon og milepæler :)

Da var boka bestilt :) Også måtte jeg jo bare ha en sånn søt trebil som så ut som en mus :) Gjør ikke noe å være tidelig ute med julegave til lillegutt ;)

Da var boka bestilt :) Også måtte jeg jo bare ha en sånn søt trebil som så ut som en mus :) Gjør ikke noe å være tidelig ute med julegave til lillegutt ;)
Hehe! Da er du jaggu kjappere enn meg :P ikke fått bestilt den ennå, ble litt lost på ebay.. Skummelt! :P får hive meg rundt å bestille den med en gang :D

Back
Topp