Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du lager det som en scrap book?Jeg lager selv![]()
JaSå du lager det som en scrap book?![]()
Jeg er ute etter en kombinasjon av å kunne fylle inn litt tekst og info samt mini inn bilder og diverse. En bok som har blanke sider og tekst hvor man fyller inn diverse informasjon og milepælerJeg har kjøpt et babyalbum til å lime inn bilder i. Men jeg kommer til å kjøpe en bok også. For liker å fylle inn litt info. Men jeg er litt kresen, og har ikke funnet en jeg liker så godt enda. Var så utplukket på bokhandelen her
Den har vi også, hadde den til storesøster og har kjøpt lik til lillebror. Veldig søtVi fikk "boken om meg" av svigermor - https://www.sprell.no/produkt/boken-om-meg - syns den var veldig ålreit.
Hvordan er den inni? Er så kresen at jeg gjerne skulle sett før jeg Evt hadde kjøptVi fikk "boken om meg" av svigermor - https://www.sprell.no/produkt/boken-om-meg - syns den var veldig ålreit.
Tusen hjertelig takk!Snapshots, håper du kan se noe ut av dem. Noen random sider, er mange mange flere. Er også slektstre, plastlommer til å gjemme ting i og tomme sider til hva man vil
Vis vedlegget 125172
Vis vedlegget 125171
Vis vedlegget 125173 Vis vedlegget 125174
Tusen hjertelig takk!er sånn jeg er ute etter, så må bare få bestilt skjønner jeg
![]()
SAmme som jeg ser etter joJeg er ute etter en kombinasjon av å kunne fylle inn litt tekst og info samt mini inn bilder og diverse. En bok som har blanke sider og tekst hvor man fyller inn diverse informasjon og milepæler![]()
Jeg kommer til å kjøpe den sprellSAmme som jeg ser etter jo![]()
Snapshots, håper du kan se noe ut av dem. Noen random sider, er mange mange flere. Er også slektstre, plastlommer til å gjemme ting i og tomme sider til hva man vil
Vis vedlegget 125172
Vis vedlegget 125171
Vis vedlegget 125173 Vis vedlegget 125174
Jo, jeg kommer også til å bestille denJeg kommer til å kjøpe den sprellmen kanskje ikke helt sånn du vil den skal se ut?
![]()
Hehe! Da er du jaggu kjappere enn megDa var boka bestiltOgså måtte jeg jo bare ha en sånn søt trebil som så ut som en mus
Gjør ikke noe å være tidelig ute med julegave til lillegutt
![]()