Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å se! Så utrolig fin uroen din bleVis vedlegget 200780
Vis vedlegget 200781
Vis vedlegget 200782
I gang med lillesøster sitt romAner ikke hvor eg vil ha tingene enda
![]()
Takk, kili sengen ble montert rett før vi la storebror, trekket til sengekanten henger på tørkSå gøy å se! Så utrolig fin uroen din ble![]()
Så kjekt å lage klartVis vedlegget 200780
Vis vedlegget 200781
Vis vedlegget 200782
I gang med lillesøster sitt romAner ikke hvor eg vil ha tingene enda
![]()
Sebra, den heter farm livingHvor er sengekanten fra?![]()
Ååå så kos! Her har vi enda ikke fått ut fingern. Men i morgen! Vurderer Sebra in the sky sengekant
Den er veldig fin i blå, men ikke så fin i rosaÅåå så kos! Her har vi enda ikke fått ut fingern. Men i morgen! Vurderer Sebra in the sky sengekantHar bare så lyst til å se den "live" først.
Så fintVis vedlegget 201024Vis vedlegget 201025Vis vedlegget 201026
Her er alt klart utenom hyller ved siden av stellebordetbare 3 uker igjen til termin
![]()
Det er jeg enig i. Ville nok valgt den samme som deg om det ble jente. Lyst på sengesettet også, men litt på vippern på nestet. Sebra har så mye fint altså!Den er veldig fin i blå, men ikke så fin i rosaSamme med baby nestet fra den kolleksjonen
![]()
Alt for mye fintDet er jeg enig i. Ville nok valgt den samme som deg om det ble jente. Lyst på sengesettet også, men litt på vippern på nestet. Sebra har så mye fint altså!
Jeg sa til mannen iste " nå skal jeg ikke kjøpe mer *kunstpause* før neste lønning" hahaha... Men litt må vi da unna oss som belønning for disse plagene. Nå skal vi skru seng!Alt for mye fint![]()
Så fint
Endelig!!! Nå mangler jeg "bare" laken, sengekant og sengesett.![]()
Tusen takkSå fint![]()
Så fint
Endelig!!! Nå mangler jeg "bare" laken, sengekant og sengesett.![]()
Hehe kunne gått tenkt meg et ekstra rom jeg kunne innredetTusen takkFremdeles litt tomt, men jeg tror mannen begynner å få angst av all shoppingen min hehe