Takk, kili sengen ble montert rett før vi la storebror, trekket til sengekanten henger på tørk Må få tatt turen til IKEA, men ikke bare bare når vi venter på deler til bilen så vi kan få denne godkjent, så den står på løftebukk hos svigers. Håper på IKEA tur neste helg
Ååå så kos! Her har vi enda ikke fått ut fingern. Men i morgen! Vurderer Sebra in the sky sengekant Har bare så lyst til å se den "live" først.
Det er jeg enig i. Ville nok valgt den samme som deg om det ble jente. Lyst på sengesettet også, men litt på vippern på nestet. Sebra har så mye fint altså!
Jeg sa til mannen iste " nå skal jeg ikke kjøpe mer *kunstpause* før neste lønning" hahaha... Men litt må vi da unna oss som belønning for disse plagene. Nå skal vi skru seng!
Så fint Mangler bare tisselaken og vanlige laken til senga vi Har sengesett etter storebror og et rosa som eg brukte når eg var lita Storebror bruker jo laken i samme størrelse en god stund til, go unnskyldning for å kjøpe rosa <3
Hehe kunne gått tenkt meg et ekstra rom jeg kunne innredet vi har samme firkant hyllen på rommet til storebror men ikke plass til så mye mer på hans rom