Baby/barnerom

ImageUploadedByBV Forum1473610952.020312.jpg

Kommer seg litt etter litt :)
Typisk Ikea så manglet det fire skruer til stellebordet/kommoden, så den fikk vi ikke skrudd ferdig... Argh!
Ser også at jeg må gå til innkjøp av sånn "sprinkelsenggardin/-skjørt"-greie som henger fra madrassen og ned, for sånn som den er nå var ikke pent! :p Og jeg som ikke synes den greia er noe fin, hahaha!
 
Vis vedlegget 196667

Mannen min tror det har klikka for meg, men det er noe eget med å ha ordnet i stand senga med sengetøy og det hele. For meg blir det liksom litt mer reelt :)
Helt enig :) Her holder vi på å rydde ut av det som skal bli lillesøster sitt rom slik at det kan males :) Gleder meg til å innrede det :D
 
Så fine rom dere lager!! :) :) er det ingen som skal ha babyen på samme rom som seg selv? Altså ha babysengen ved siden av voksensengen?
 
Så fine rom dere lager!! :) :) er det ingen som skal ha babyen på samme rom som seg selv? Altså ha babysengen ved siden av voksensengen?

Jo, babysenga skal stå ved siden av vår den første tiden, men vi kommer til å gjøre det til en rutine å sove på eget rom så fort vi (og baby) er komfortable med det.
Gidder bare ikke å ha sprinkelsenga stående på soverommet vårt riktig enda. Venter til ungen er ute ;)
 
Jo, babysenga skal stå ved siden av vår den første tiden, men vi kommer til å gjøre det til en rutine å sove på eget rom så fort vi (og baby) er komfortable med det.
Gidder bare ikke å ha sprinkelsenga stående på soverommet vårt riktig enda. Venter til ungen er ute ;)

Ahaa skjønner :)
 
Så fine rom dere lager!! :) :) er det ingen som skal ha babyen på samme rom som seg selv? Altså ha babysengen ved siden av voksensengen?
Her skal ho sove på vårt rom den første tiden, men greit å ha rommet hennes klart, da det definitivt blir mindre ting til å dille med slike ting når ho er født :)
 
Så fine rom dere lager!! :) :) er det ingen som skal ha babyen på samme rom som seg selv? Altså ha babysengen ved siden av voksensengen?

Vi har bare et soverom, så minien blir liggende på samme rom som oss en stund :) Har kjøpt bedside crib, men etterhvert blir det vel til at vi dekorerer et lite "baby-hjørne" når hun er for stor for Bedsidecriben, hehe :p
 
Så fine rom dere lager!! :) :) er det ingen som skal ha babyen på samme rom som seg selv? Altså ha babysengen ved siden av voksensengen?
Vi skal ha babyen på vårt rom i starten. Sikkert en god stund siden hun må dele rom med storebror etterhvert. Kunne godt tenkt meg eget rom æ lage til men umulig her
 
ImageUploadedByBV Forum1475169588.915243.jpg
ImageUploadedByBV Forum1475169600.329394.jpg
Rommet som skal bli lillesøster sitt er vasket og klart til maling :)
Min stefar som er maler kommer i løpet av neste uke og maler for oss :D
 
Her får prinsessen masse boltreplass! Gleder meg til å se hvordan det blir :) Rommet til storebror er jo SÅ nydelig!
Ja, ho får faktisk større rom enn storebror, men så skal jo han få det andre rommet oppe når han blir større :) Det er kjempe stort :) Men tørr ikke ha de alene i 2 etasje (2soverom i hver etasje) Så da får vi flytte opp når lillesøster flytter opp, også blir han igjen nede :) Så når han er 4-5 tenker vi at de får bo oppe begge, så kan de ha lekene i loftstuen mellom rommene :) Takk, er ganske så fornøyd med rommet hans :D
 
Ja, ho får faktisk større rom enn storebror, men så skal jo han få det andre rommet oppe når han blir større :) Det er kjempe stort :) Men tørr ikke ha de alene i 2 etasje (2soverom i hver etasje) Så da får vi flytte opp når lillesøster flytter opp, også blir han igjen nede :) Så når han er 4-5 tenker vi at de får bo oppe begge, så kan de ha lekene i loftstuen mellom rommene :) Takk, er ganske så fornøyd med rommet hans :D
Høres ut som en lur løsning :) Er jo en god stund til hun skal bruke rommet uansett. Er så deilig med stor plass! Tenker vi må flytte før et evt barn nr 2. Har 3 soverom i samme etg, men det siste er lite og blir fryktelig varmt. Den tid den sorg. Planen var aldri å bli her for alltid. Er mer en god investering :)
 
Høres ut som en lur løsning :) Er jo en god stund til hun skal bruke rommet uansett. Er så deilig med stor plass! Tenker vi må flytte før et evt barn nr 2. Har 3 soverom i samme etg, men det siste er lite og blir fryktelig varmt. Den tid den sorg. Planen var aldri å bli her for alltid. Er mer en god investering :)
Vi blir boende her til lånet er så og si nedbetalt slik at vi kan bygge hus uten å ha to lån :) Vi er godt i gang. Ble ferdig med ene lånet 7 1/2 år før tiden, så nå er det bare å bli ferdig med det andre :)
 
Vi blir boende her til lånet er så og si nedbetalt slik at vi kan bygge hus uten å ha to lån :) Vi er godt i gang. Ble ferdig med ene lånet 7 1/2 år før tiden, så nå er det bare å bli ferdig med det andre :)
Lurt :) Husbygging er drømmen til mannen også, men det er dårlig med fine tomter i Oslo. Nedbetale lånet tror jeg ikke skjer uten å vinne i Lotto for oss hehe..
 
ImageUploadedByBV Forum1475662609.518830.jpg
ImageUploadedByBV Forum1475662622.500522.jpg
Da var lillesøster sitt rom malt, i morgen fester vi på igjen boksene til stikk kontakter og lokket til varmegjenvinning. Så er det bare å begynne innredning :) Må en tur på IKEA og kjøpe litt ting :)
 
Back
Topp