Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble satt i gang med ballong på onsdag, fikk gelé torsdag (da begynte så vidt riene, som tok seg opp utover natta), fredag tok di vannet... Fikk enormt vonde rier uten pause omtrent, så fikk derfor tidlig epidural.. Det hemmet riene, og det ble satt i gang drypp som etter en stund svekket pulsen til prinsen, då da ble det mye frem og tilbake.. Natt til lørdag var jeg blitt så utslitt at jeg ikke hadde mer krefter, og det endte med ks..Gratulerer måtte du ligge med rier i 3 dager før du ble sent til keisersnitt? :/
Ble satt i gang med ballong på onsdag, fikk gelé torsdag (da begynte så vidt riene, som tok seg opp utover natta), fredag tok di vannet... Fikk enormt vonde rier uten pause omtrent, så fikk derfor tidlig epidural.. Det hemmet riene, og det ble satt i gang drypp som etter en stund svekket pulsen til prinsen, då da ble det mye frem og tilbake.. Natt til lørdag var jeg blitt så utslitt at jeg ikke hadde mer krefter, og det endte med ks..