babbletråd 22 juli

schnuppa

Forumet er livet
Shalom girls...

Ja enda en natt forbi, hvor jeg har sovet ræva.. Ingenting på gang, men jeg begynner å bli rastløs... [&:][&:] Og kroppen funker ikke som den skal!!!! Uæææ skal ikke klage altså for jeg har hatt et problemfritt svangerskap, men nå er kroppen sliten og jeg vil ligge på magen og siden igjen!!!!!!

Tassen der inne koser seg som bare det[8|] , så den har ikke tenkt seg ut med det første. I går gikk jeg 2 turer hjalp ikke det nei.[8D][8D]

Nå er det deilig frokost også en dusj som står for tur. I dag skal vi til et vennepar å kose oss.
Samboer har nå ferie å vi skal kose oss sammen mange dager. Er så deilig å tenke på. [:)][:)]

Ha en fin lørdag tupper[;)][;)]

Lykke til dere alle som føder og dere som venter. Snart er det deres tur til å få møte den lille...

Rosapute: Stå på og lykke til med fødsel.Snart er du mamma[;)]
Lucky2 : Hvordan gikk det i går? Formen i dag? Noe på gang? Håper det.. Heier på deg..

Husk bruk sladrevennen deres for vi som er igjen er suuuper nysgjerrige....

God morgen ja snupper.

I dag skal vi på shopping i lillestrøm.
Det er min dag nemlig[;)] Jeg har bursdag i morgen, så jeg skal på shopping[:D]
Ikke så mye jeg har lyst til å kjøpe egentlig, må lissom få bort de 10 kiloene med massiv fett som jeg klarte å bygge opp under svangerskapet. Ja, ja.. sånn er det bare.
Ikke lyst på feiring av bursdag heller, det er så mye annet som er spennende og gøy nå. KIAN

Schnuppa ca en uke før ting skjedde hos meg, så fikk jeg massevis med energi.
Lucky2 fortell,fortell,fortell[:D]
Rosapute skikkelig masse lykke til i dag!!!

Herregud, det er jo snart august.
Nå må dere se å få klekka ut disse ungene[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Monicus

Herregud, det er jo snart august.
Nå må dere se å få klekka ut disse ungene[:D][:D][:D]

Ehe ja holder på så godt jeg kan, men tassen er ikke interessert... [&:][&:]

Hei!
Lille Maren er så snill og god.Hun sover i 5 timer i strekk å sørger for at mamma er godt uthvilt.....[;)]
I dag er puppene dobbel størrelse å gjør så vondt at jeg nesten brekker meg men det hører med!
Våkne nå gullet mitt så mamma kan få lettet på "trykket"

Stooooooooooooor klem til dere alle!!![:D]

Så bra at gullet sover... Herlig..

Ja husker alt om den melkesprengen.. Auauauauauauaua. Men kjempe bra at du har melk da... [;)][;)]

Kos deg med jenta di...[;)][;)]

Venter så inderlig på min lille engel jeg...Det poppes ut i hytt og gevær her at føler det snart burde vært min tur også [:(]

Samboer har sagt for en stund tilbake at den 22 juli da kommer den lille. Vel det ser ut som han tok feil [:(][:(]

Svogeren min har sagt at den 24 da kommer den lille, så da får vi vente å se.. Jeg tror den 27 juli selv, eller etter [&:][:'(]

Ja ja. En må enkelt å greit bare vente i spenning...

Nå drar vi på besøk snart.[:)]

Have a nice day girls, med babyer utenfor eller innenfor magen...

Heiaaaa!

Ting er på gang med Rosapute ser jeg. Heldiggrisen!!!  Får nok snart se gullet sitt hun nå.

Har hatt en urolig natt i natt. Ligger jo kun på sidene, og får så vondt i hofta etter noen minutter. Åååå plagsomt!! Men etter en runde i sengehalmen, så fikk jeg myka opp litt og sov søtt i et par timer i hvertfall [:D][:)]

Skulle ønske jeg fikk rier snart... 2 dager over terminen nå. Fremdeles ingen tegne whatsoever... Begynner å miste motet helt her nå. Tror ikke bebisen kommer noengang. Dritt!

Vel vel, det er i allefall sol ute, det er jo NOE. Får vel gå meg en tur ut å få litt farge på den ellers så HVITE kropp.

Ha en strålende dag da dere!

Hallo i luken!!!

Tja, så er jeg her ennå, hadde håpet på en fødsel innen nå!! Den bebbsen her klorer seg godt fast, det er helt sikkert!!
Ja, jeg var jo hos jordmor i går, og skulle bli strippet for å få fortgang i ting! Men når jeg kommer til henne, så viser deg seg at jeg ikke er moden!!!!! [&o] Åh, hadde bare lyst til å grine! Hun fikk nesten ikke tuppen av fingeren inn i mormunnen, så det ble ikke noe stripping på meg nei!!! Det var skikkelig nedtur! En uke på overtid, og ingen modning - går det an?????? Hun lurte til og med på om terminen min var riktig!! (Og det er den - vet akkurat hvilken dag  skjedde på , hehe....)

Så hun sendte meg hjem med beskjed om å stimulere brystvortene og ha sex.....så nå sitter jeg her da med brystpumpe og koser meg fælt, må dere tro [;)].
Jaja, ingen skal si at dette ikke er en tålmodighetsprøve de luxe!!!

Da har vi bare 9 dager igjen av juli å få barn på dere - go go go [:D]

Ha en superduperfindag, og lykke til til Rosapute - kanskje blir det baby på deg i dag!!

Schnuppa: kos deg på besøk, kanskje det er det som skal til for å få hu' mor til å slappe av og babyen til å komme [:)]

Monicus: Kos deg med shoppingrunde - gleder meg selv til jeg kan traske rundt og bruke penger på noe annet enn store klær [:D]

Ha en fin helg [:)]

ORIGINAL: lucky2

Hallo i luken!!!

Tja, så er jeg her ennå, hadde håpet på en fødsel innen nå!! Den bebbsen her klorer seg godt fast, det er helt sikkert!!
Ja, jeg var jo hos jordmor i går, og skulle bli strippet for å få fortgang i ting! Men når jeg kommer til henne, så viser deg seg at jeg ikke er moden!!!!! [&o] Åh, hadde bare lyst til å grine! Hun fikk nesten ikke tuppen av fingeren inn i mormunnen, så det ble ikke noe stripping på meg nei!!! Det var skikkelig nedtur! En uke på overtid, og ingen modning - går det an?????? Hun lurte til og med på om terminen min var riktig!! (Og det er den - vet akkurat hvilken dag  skjedde på , hehe....)

Så hun sendte meg hjem med beskjed om å stimulere brystvortene og ha sex.....så nå sitter jeg her da med brystpumpe og koser meg fælt, må dere tro [;)].

Ha en superduperfindag, og lykke til til Rosapute - kanskje blir det baby på deg i dag!!

Schnuppa: kos deg på besøk, kanskje det er det som skal til for å få hu' mor til å slappe av og babyen til å komme [:)]

Monicus: Kos deg med shoppingrunde - gleder meg selv til jeg kan traske rundt og bruke penger på noe annet enn store klær [:D]

Off stakkars deg,men eg måtte le litt[:)]tjihi ska det hjelpa å stimulera med brystpumpa???
he du prøvd akkupunktur???Eg he vore ei gong og he begynnt å få åpning,ska en gong te på onsdag om hu ikkje he komt før då..

Eg he mast mye om den akkupunkturen,men he virkelig truå på det[:)]Ikkje vondt heller(om du e redde for nåler)...Eg e kjempe pysete men eg tårte,alt for å få ut denne bebisen...

Lykke te [:)]

Hallo tjejer, Vi försöker att njuta dagarna trots att tålamodet är sådär. Vi solar och badar för fullt. Inga tecken på att födslen närmar sig[:@]
Allt är sååå klart, har försökt att förklara för prinsen i magen att vi läängtarsååååånukoooomuuuuut. Först gången i mitt liv jag har  blir glad när jag känner smärta i magen...
Ps: blir sååååå irriterad av alla sms om har det hänt nåt???Arghhhhinteså attjag hartänktatthålla dethemligtisåfall.
Ha en gooooooodis dag brudar.

Lucky2 Jeg har prøvd klær i størrelse diger[&o] nemlig fordi jeg fortsatt er diger.. 10 kilo til som skal bort. Blæææh.. var ikke noe gøy på shopping.
Har grini i hele dag[:(]
Det endte med at ikke jeg kjøpte noe, men samboer overrasket meg med bukse, topp og belte.
Mamma overrasket meg med nye skinnstøvletter. Og alt passet[:D][:(][:D].
Gleder meg til jeg blir mindre...
Nok sutring for i dag.

Men kjære deg Monicus, det er jo tross alt bare 3 uker siden du hadde bebis i magen din. Det kommer  nok til å ta litt mer tid før kiloene er borte. MEN det skjer!  Men jeg skjønner godt din frustrasjon. Man har liksom gått i gravidklær lenge nok...gleder seg til å få på noe annet, vanlige klær.
Men opp med humøret jenta, 10 kg kan jo gå veeeeldig raskt også! [:D]

Ja, du har helt rett!!
Mamma og min kjære prøvde å si det i sted også, men det hjalp ikke en dritt[:D] Men, det hjalp litt nå!

Savner å føle meg lekker...

Skal ut å gå laaange turer hver dag og begynne å trene snart.

Tenker du klarer den biffen godt jeg, jenta! Værre med meg som sitter her som ei tønne ennå [&:] Men men, det er da en grunn for at en ser slik ut i det minste... 

Det er det værste, var nettopp det jeg tenkte i sted.
Bedre å være gravid, da hadde jeg en god grunn til å trille.. men nå..
Halvslapp og halvfeit.. blææh[:'(]
Ser bare ulekker ut..
HEI.. jeg skulle slutte å klage[:D]

Solen skinner og jeg er glad, trallalalalalaaaa[:D]

Øh.. der smalt det gitt... Tordenvær... GØY[:D]

Hmm..

Er det Tonje M og Rosapute som står på fødelisten i kveld?

ville bare snike inn å si hei.. er lite jeg får tid til å være her på BV for tida[:(]
Min lille skatt krever mye tid og oppmerksomhet, så dagene flyr..  mating og bytting av bleier fra ene til annen.. men jeg koser meg[:)] Han er verdens skjønneste gutt[;)]

Lykke til, til alle dere jenter som har fødselen rett rundt hjørnet! Gled dere til det som kommer etter, det er virkelig ett under!!!

kos dere videre her inne... håper jeg får sjansen til å stikke innom igjen snart!

Hmmm... ja det var akkurat det da. Jeg gleder meg til å få ut denne ungen, men GRUER meg til når den plutselig er her. Hva om?? De evige spørsmålene som surrer rundt i hodet... Er jeg i stand til å ta meg av et barn? Er et slikt spørsmål. Ikke bare LITT skremmende dette. Men kan ikke få sagt hvor mye jeg ser frem til å bli kvitt denne magen!!!!!

ORIGINAL: tonky

ORIGINAL: lucky2

Hallo i luken!!!

Off stakkars deg,men eg måtte le litt[:)]tjihi ska det hjelpa å stimulera med brystpumpa???
he du prøvd akkupunktur???Eg he vore ei gong og he begynnt å få åpning,ska en gong te på onsdag om hu ikkje he komt før då..

Eg he mast mye om den akkupunkturen,men he virkelig truå på det[:)]Ikkje vondt heller(om du e redde for nåler)...Eg e kjempe pysete men eg tårte,alt for å få ut denne bebisen...

Lykke te [:)]

Hehe, ja det utrolig hva vi gjør for å hjelpe fødselen i gang [:D]. Føler meg rimelig teit når jeg sitter og pumper pupper uten baby her [8|]. Har gått over til manuell stimuli, funker faktisk bedre! Det jordmora sa, var at stimulering av brystvortene setter igang produksjon av oxytocin, noe som gjør at livmoren trekker seg sammen - man "lurer" kanskje i gang noen rier [;)]. Kjenner faktisk at det trekker seg litt sammen når jeg holder på (hehe, høres rart ut [:D]) men om det setter igang noe, får vi jo se på da[8|].....

Ja, var avgårde og prøvde akupunktur både tirsdag og onsdag denne uken, men funket tydeligvis dårlig på meg! 800,- kronasjer ut av vinduet, trodde selve fødselen skulle være noe av det som var gratis oppi alt dette her jeg [:D]!!!
Men supert å høre at det funker på deg da, Tonky!! Go modning, go modning
Lykke til til deg også [:)] 

Ildrii: Sådana tankar har jag med, i MASSOR.[&:] Tror allt det där släpper när vi ser att vi faktiskt fixar det. (Jag tänker att det finns såå många puckon som har fått barn såååå skall jag också fixa det.)
Jag tror att det är ett gott tecken bara att man tänker så, det betyder ju att vi bryr oss om att vi skall vara bra mammor.[:D]

Back
Topp