lucky2
Forelsket i forumet
ORIGINAL: Monicus
Lucky2 Jeg har prøvd klær i størrelse diger[&o] nemlig fordi jeg fortsatt er diger.. 10 kilo til som skal bort. Blæææh.. var ikke noe gøy på shopping.
Har grini i hele dag[:(]
Det endte med at ikke jeg kjøpte noe, men samboer overrasket meg med bukse, topp og belte.
Mamma overrasket meg med nye skinnstøvletter. Og alt passet[:D][:(][:D].
Gleder meg til jeg blir mindre...
Nok sutring for i dag.
Huffda Monicus- hørtes ikke ut som den shoppingrunden du drømte om [8|]! Men - er jo tidlig å skulle komme inn i god gammel størrelse da, er jo som sagt bare tre uker siden du fikk Kian!! Vips, så er de ekstra kiloene borte - jeg lover deg går fort [:)]. Er spent selv jeg, på hvor mye som blir igjen etter fødselen! Forrige gang gikk jeg opp 9,5 kg, denne gangen har jeg gått opp 18!! Gulp! Så vi får jogge oss avgårde på sats til høsten, tenker jeg [:D] (Hadde ikke også du sånt fint støttemedlemskap?? Hehe..... Jeg har sponset dem STORT de siste par årene, på tide å "ta igjen det tapte" snart [;)])
Men hurra for deg snart, bare få timer igjen til bursdag, hipp hipp.... [:D] Og heldig er du, som har snill sambo og mamma som skjemmer deg bort! Håper du får en fin feiring [:)], man trenger å bli satt pris på i all denne hormontilværelsen [:D]
Kozzz....