Bør mannen ha forlovelsesring?

Jeg fikk. Mannen ville ikke ha. Kjøpte nye gifteringer når vi gifta oss.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

I Norge har det vel vært tradisjonen at begge har forlovelsesring, det valgte vi også å ha. Jeg har klart å miste min for et par år siden, men vi tenkte uansett på å enten kjøpe nye eller smelte om de gamle til bryllupet.

Jeg syns ikke det er naturlig at mannen har forlovelsesring.

For oss var det helt naturlig at vi begge skulle ha ringer... Men man gjør jo som man ønsker :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns det er kvinnen som i utgangspunktet skl ha forlovelsesring, mens mannen venter til han er gift. Men om han og vil bære forlovelsesring er jo det bare veldig fint syns jeg ;)

Det vanlige er at begge har. Men det får være opp til hver enkelt. Her har begge.

Her har jeg en forlovelsesring og en giftering, mannen hadde ne forlovelsesring som han flyttet over da vi giftet oss, så nå er det en giftering :p

Her hadde vi begge det, det føltes riktig ut for oss. Venner av oss som er forlovet, har begge også ringer :)

Jeg fikk forlovelsesring når han fridde, også skal vi begge ha gifteringer :)

Begge har forlovelsesringer:DBrylupp til sommeren;) Vi har de samme ringene da, men jeg får hjertediamant i min:rolleyes:

Vi kjøpte vanlige ringer i gull som ble kombinert forlovelsesring og gitering. Ergo hadde vi begge forlovelsesring.

Ingen av oss brukte forlovelsesring men nå var vi aldri offisielt forlovet heller. Vi bare giftet oss vi...

Hva mener dere om dette?
Og hva gjør dere når dere skal kjøpe gifteringer?:)

Jeg syns det er koselig at mannen også har forlovelsesring :)

Når vi forlovet oss, så valgte vi to forskjellige ringer i hvitt gull, men som stod veldig fint til hverandre! og når vi giftet oss, så kjøpte vi oss like gifteringer. Vi bruker begge ringene :)

Jeg syns mannen skal ha ring.
Selv fikk jeg en ring da jeg blei fridd til.
Så kjøpte vi noen billige noen så vi fikk en ring hver:D Ebay er tingen.
Når vi året etter giftet oss la vi litt mer penger i det og kjøpt litt bedre ringer ;)

Hvert enkelt par bør vel egentlig finne ut hva som passer dem best. :)

Back
Topp