Bæsjbleier på natta

Mener dere alle at hvis feks dere nettopp har byttet bleie, babyen har sovnet feks 30min og sover godt for så å bæsje i bleie. Så vekker dere babyen for å bytte fordi om babyen ikke våkner av seg selv pga bæsj bleien?
Jeg gjør det. Jeg vekker hun ikke da, bare henter bleie, våtservietter og ett håndkle også skifter jeg på henne. Hun våkner bare så vidt, og med litt vugging på vugga så sovner hun godt igjen.
Mye bedre med 5 min våkentid på natten pga bleieskift, enn 5 timer våkentid pga sårhet og sviing :)

Her våkner snuppa når jeg bytter bleie og tar lang tid før hun sovner igjen. Har begynt å bruke bephanten i stumpen ved hvert bytte, da blir hun ikke sår. Gjorde det samme med storebror, Hun gjør heller ikke noe ut av det å ha bæsjbleie, sover like godt.

Ja jeg kommer til å skifte bæsjebleier med en gang, dag eller natt. Veldig fort at de blir såre, og hvis han er som storebroren så kan han ikke ligge lenge med skitten bleie, han har eksem og veldig fort for å bli sår. Er et helsike når det blir ille!

Jeg tenker at det er bare og spørre seg selv "Hadde jeg likt og sove med bæsj?" ;)

Back
Topp