*LykkeligMamma*
Forumet er livet
Når Emilie var i magen så leste jeg masse om babybjørn sæla , å den måtte jeg ha vettu, men i ettertid har jeg funnet ut at det er noe dritt! Liker ikke den sela i det heletatt! Sambo liker den da![:)]
Men den er virkelig ikke behagelig og ha på i det heletatt syns jeg da! (sikkert noen som er uenig i det)[:)]
Men det virker for meg som om alle kjøper den pga at det er babybjørn?
Jeg har også sleepywrap og manduka å de er så mye mer behagelig![:)]
Så jeg angrer litt på kjøpe av babybjørn må jeg si. Men sambo liker jo den som sakt så er ikke helt bortkasta![:)]
Men dere som skal kjøpe dere børetøy, ikke bare løp og kjøp babybjørn eller hva det er, se på alternativene du har også, for det er sååå masse fint bære tøy som ikke er så veldig kjent![:)] Bare et lite tips![:D]
Hva har dere av bæretøy da damer? Er dere fornøyd?
Men den er virkelig ikke behagelig og ha på i det heletatt syns jeg da! (sikkert noen som er uenig i det)[:)]
Men det virker for meg som om alle kjøper den pga at det er babybjørn?
Jeg har også sleepywrap og manduka å de er så mye mer behagelig![:)]
Så jeg angrer litt på kjøpe av babybjørn må jeg si. Men sambo liker jo den som sakt så er ikke helt bortkasta![:)]
Men dere som skal kjøpe dere børetøy, ikke bare løp og kjøp babybjørn eller hva det er, se på alternativene du har også, for det er sååå masse fint bære tøy som ikke er så veldig kjent![:)] Bare et lite tips![:D]
Hva har dere av bæretøy da damer? Er dere fornøyd?