Bæretøy

Har ett litlefrog lånesjal som jeg knyter litt inni mellom, bæregruppen her har det på runde for å mykne det opp til nybegynnere, og jeg syns det er helt supert til min lille klomp[emoji5]
Vi øvde mye på ryggbæring når mini lærte seg å sitte selv, men han trives best i fly taien på ryggen, han er en liten setepopper, så den eneste knytingen jeg får han til å sitte i er double hammock[emoji28] og den gidder jeg ikke bare for en tur på butikken, den blir bare brukt på lengre turer[emoji5]

Du blir nok meitaifrelst når den endelig passer[emoji1360][emoji5]

Har litt det samme problemet. Vesla blir bare sinnt i ryggsekk så det eneste som vi har fått til er bwcc =) Kjempegod knyting, men så var det stramminga da... og tidsbruken :p
 
Babybjørn skal aldri inn i mitt hus... :p
 
Har litt det samme problemet. Vesla blir bare sinnt i ryggsekk så det eneste som vi har fått til er bwcc =) Kjempegod knyting, men så var det stramminga da... og tidsbruken :p

Ryggsekken liker ikke skuldrene mine, og det gjør vist ikke lillingen heller[emoji28] men DH den er han glad i[emoji28] har aldri prøvd bwcc faktisk, kanskje vi skal teste den[emoji5]
Hehe, ja den stramminga er ikke så lett å få til, og i alle fall ikke med urolig unge[emoji849][emoji23]
 
Ryggsekken liker ikke skuldrene mine, og det gjør vist ikke lillingen heller[emoji28] men DH den er han glad i[emoji28] har aldri prøvd bwcc faktisk, kanskje vi skal teste den[emoji5]
Hehe, ja den stramminga er ikke så lett å få til, og i alle fall ikke med urolig unge[emoji849][emoji23]
Nei skuldrene mine liker den heller ikke. Har prøvd DH en gang men da ble hun også sinnt. Tror jeg får ta meg på et bæretreff...
 
Er bar det at det ikke er noe særlig treff i nærheten... var på et i fjord sommer da vi var hjemme hos svigers, det var veldig koselig :) nå får jeg vel snart en mage i veien så da får jeg enda flere utfordringer :p
 
Er bar det at det ikke er noe særlig treff i nærheten... var på et i fjord sommer da vi var hjemme hos svigers, det var veldig koselig :) nå får jeg vel snart en mage i veien så da får jeg enda flere utfordringer :p

Kanskje du skulle prøvd onbuhimo? Da legger det ihvertfall ikke press på magen :p
 
Har bare ergo 360. Men har veldig lyst til å prøve andre. Har tenkt mange ganger å bli med på bæretreff, men har liksom aldri passa.
 
Har bare ergo 360. Men har veldig lyst til å prøve andre. Har tenkt mange ganger å bli med på bæretreff, men har liksom aldri passa.

Veldig fint å ha muligheten til å prøve bæretøy før man kjøper, ihvertfall med tanke på hvor forskjellig de er og hvem de passer
 
Veldig fint å ha muligheten til å prøve bæretøy før man kjøper, ihvertfall med tanke på hvor forskjellig de er og hvem de passer
Ja, og ikke minst mtp at det kan bli dyrt om man skal kjøpe alle mulige forskjellige:)
 
Er bar det at det ikke er noe særlig treff i nærheten... var på et i fjord sommer da vi var hjemme hos svigers, det var veldig koselig :) nå får jeg vel snart en mage i veien så da får jeg enda flere utfordringer :p

Voksende mage her også, men skal gå fint å bære selv om, så lenge det ikke er ubehagelig for deg[emoji2]
 
Har bare ergo 360. Men har veldig lyst til å prøve andre. Har tenkt mange ganger å bli med på bæretreff, men har liksom aldri passa.

Du får bare snike deg på ett treff helt plutselig[emoji5] er mange gode bæretøy der ute[emoji1360][emoji5]
 
Gøy at det er så mange som bærer :) jeg har et lite stash nå, men har vel hatt et 20-talls sjal innom tror jeg. Pr nå har jeg en rs, to 4'ere, en 5'er, en 6'er og en 7'er :) bærer litt hver dag (før og etter jobb), i helgene og på reiser. Syns bæringen er blitt enda viktigere nå som han er så stor og jeg jobber. Så koselig og nært, og så er han altfor tung til å bæres på arm over lengre tid!
 
Har Caboo Close og Ergobaby 360. Bærer litt, men ikke mye. Helt ærlig er jeg nok ikke en "bæremamma", og det er nok fordi jeg ikke alltid er like glad i å føle meg låst slik jeg gjør når jeg bærer. Men helt ærlig så burde jeg nok hatt noe enkelt og lett til hverdagene. Lillesøster liker godt å bli bært, og jeg står ofte med denne på hoftene når jeg lager mat, noe som både er upraktisk og ikke bra for rygg, skuldre og nakke.
 
Back
Topp