Bæretøy

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Noen som bærer hær inne?
Hvilket bæretøy bruker dere?
Hva slags bæretøy har dere eid?

Her bæret vi til og fra barnehagen som er bare 300meter unna huset hver gang jeg har fri fra jobb (hver 3. Uke), og litt på turer og på handleturer[emoji5]

Mitt bæretøy:
Tekhni delta arctica ringslynge
Oscha sekai love romeo
Oscha sekai celandine
Fidella fly tai iced butterfly


Har hatt:
Vaquero wovens blue jay fire flower
Oscha kiku sal RS
Oscha starry night aiko
wauggl bauggl pearls brown

Jeg sitter veldig i tankeboksen på om jeg skal kjøpe noe nytt siden noe begynner å bli litt i tynneste laget selv om mini er bare 9kg, og så venter vi nr 2, så vil gjerne ta vare på det jeg har, men klarer liksom ikke bestemme meg siden jeg er så glad i de vi har i hus[emoji294]️
 
Har et elastisk sjal fra mam eco

Det bruker jeg ikke lenger.

Men bærer stadig i en meitai
Den har jeg sydd selv, så ille. Og lekker greie. Mer en arbeidshest
 
Har en Manduca og en fidella flytai persian parsley, hvis jeg ikke husker feil. Hadde et elastisk sjal også, men det er gitt bort. Liker godt fidellaen, men syns den siger ganske mye nå som han begynner å bli tyngre.. Mulig jeg må bli flinkere til å stramme på en annen måte..
 
Har et elastisk sjal fra mam eco

Det bruker jeg ikke lenger.

Men bærer stadig i en meitai
Den har jeg sydd selv, så ille. Og lekker greie. Mer en arbeidshest

Ja, elastisk er litt ugunstig når de er blitt så store[emoji5]
Hjemmelaget meitai er jo bare helt perfekt![emoji1373]
 
Har en Manduca og en fidella flytai persian parsley, hvis jeg ikke husker feil. Hadde et elastisk sjal også, men det er gitt bort. Liker godt fidellaen, men syns den siger ganske mye nå som han begynner å bli tyngre.. Mulig jeg må bli flinkere til å stramme på en annen måte..

Den fidellaen er jo bare nydelig da[emoji7]
Har forsovidt elsastisk også, men det låner jeg ut til nybegynnere mer små nurk[emoji294]️
Sjekk wrapyouinlove på youtube, hun har utrolig mange gode knytemetoder for flytaien, jeg bruker forskjellige på mini, men mest når jeg bærer på ryggen[emoji5]
 
Elsker bæring ♡

Lånt to oscha (en sekser og en treer), men husker ikke hva de heter. Var helt fantastiske å bære i! Skal kjøpe eget til lille i magen :) har veldig lyst på det rosa med enhjørning. Eventuelt et konfettisjal.

Har Caboo, ergobaby, didytai og to meitai. Meitai er det som blir brukt absolutt mest :) vil ha ny fullklips som passer bedre til smårolling en det ergoen gjør
 
Har en meitai, en ergobabysport og et litlefrog bommulssjal. Billig men det funker :)
Bærer alt for lite. Er ikke noe glad i å bære med ergoen på rygg. Og har ikke blitt flink nok til å stramme sjalet skikkelig så blir ikke til at jeg bare knyter hun opp når det trengs...
Meitaien er litt stor enda, brukt den et par ganger i det siste og syns hun fort blir tung :p
 
Elsker bæring ♡

Lånt to oscha (en sekser og en treer), men husker ikke hva de heter. Var helt fantastiske å bære i! Skal kjøpe eget til lille i magen :) har veldig lyst på det rosa med enhjørning. Eventuelt et konfettisjal.

Har Caboo, ergobaby, didytai og to meitai. Meitai er det som blir brukt absolutt mest :) vil ha ny fullklips som passer bedre til smårolling en det ergoen gjør

Oscha er helt fantastiske og rimelige sjal[emoji1360][emoji5]
Å, confetti er jo bare vakkre da![emoji7]

Har du sett på ergobaby adapt?[emoji5]
 
Jeg må få meg en tur og finne ut hva jeg skal satse på. Tenkte å prøve sjal type denne gangen
 
Har en meitai, en ergobabysport og et litlefrog bommulssjal. Billig men det funker :)
Bærer alt for lite. Er ikke noe glad i å bære med ergoen på rygg. Og har ikke blitt flink nok til å stramme sjalet skikkelig så blir ikke til at jeg bare knyter hun opp når det trengs...
Meitaien er litt stor enda, brukt den et par ganger i det siste og syns hun fort blir tung :p

Har ett litlefrog lånesjal som jeg knyter litt inni mellom, bæregruppen her har det på runde for å mykne det opp til nybegynnere, og jeg syns det er helt supert til min lille klomp[emoji5]
Vi øvde mye på ryggbæring når mini lærte seg å sitte selv, men han trives best i fly taien på ryggen, han er en liten setepopper, så den eneste knytingen jeg får han til å sitte i er double hammock[emoji28] og den gidder jeg ikke bare for en tur på butikken, den blir bare brukt på lengre turer[emoji5]

Du blir nok meitaifrelst når den endelig passer[emoji1360][emoji5]
 
Ja, vurder den til baby. Har du testet? Syns den også virker kort i panelet..

Jeg har prøvd den og den virker veldig god[emoji5] mener det gikk an å justere den litt i panelet, men ble litt usikker nå[emoji51] har ei venninne som bruker den til sin sønn på 1år, og han er lengre enn min gutt[emoji5]
 
Jeg må få meg en tur og finne ut hva jeg skal satse på. Tenkte å prøve sjal type denne gangen

Det er så utrolig mye fint å velge i, så er det jo hvilken prisklasse man er ute etter, hvilket "stoff" man liker og hvor lenge man ønsker å bære med det[emoji5]
Har du lyst å utfordre meg til å finne noe du kanskje liker, til en pris du liker?[emoji2]
 
Jeg har prøvd den og den virker veldig god[emoji5] mener det gikk an å justere den litt i panelet, men ble litt usikker nå[emoji51] har ei venninne som bruker den til sin sønn på 1år, og han er lengre enn min gutt[emoji5]
Ah, må nok sjekkes ut ytterligere:) den virker jo veldig anvendelig. Har brukt ergobaby 360 mye, men likte ikke nyfødtinnlegget og har ikke brukt forovervendt bæring
 
Ah, må nok sjekkes ut ytterligere:) den virker jo veldig anvendelig. Har brukt ergobaby 360 mye, men likte ikke nyfødtinnlegget og har ikke brukt forovervendt bæring

Er nok en fordel å teste før dere kjøper[emoji1360][emoji5]
Jeg likte ikke 360, den ble for klompete til meg, mennen syns også den var knotete[emoji28] skal vi ha bæresele så blir det nok adapt på oss[emoji5]
 
Her er det barnehagebært av eldste hver dag. Mannen bærer henne med en sele av sjalstoff hver morgen når de drar. Ellers bruker jeg meitai og sjal til poden nesten daglig.

Har nu av sjal:
2 ellevill sjal, et med bomull, andre bomull/silke(brukes ikke lengre)
Indajani håndvevd sjal, bomull
Kindred Coronado, bomull/tencel
Kokoskaa Secese Minerva, bomull/tencel
Ethos Phoebe Shieldmaiden, bomull/banansilke
Indajani håndvevd ringslynge, bomull

Seler:
SoulSling toddler sele i sjalstoff

Meitai:
SoulSling soultai, bomull
Sica Natibaby magic carbo, konvertert av et sjal, bomull/merino

Har hatt:
Gammel Babybjørn(kastet)
Ergobaby 360(solgt)
Håndsydd meitai(solgt)
 
Her er det barnehagebært av eldste hver dag. Mannen bærer henne med en sele av sjalstoff hver morgen når de drar. Ellers bruker jeg meitai og sjal til poden nesten daglig.

Har nu av sjal:
2 ellevill sjal, et med bomull, andre bomull/silke(brukes ikke lengre)
Indajani håndvevd sjal, bomull
Kindred Coronado, bomull/tencel
Kokoskaa Secese Minerva, bomull/tencel
Ethos Phoebe Shieldmaiden, bomull/banansilke
Indajani håndvevd ringslynge, bomull

Seler:
SoulSling toddler sele i sjalstoff

Meitai:
SoulSling soultai, bomull
Sica Natibaby magic carbo, konvertert av et sjal, bomull/merino

Har hatt:
Gammel Babybjørn(kastet)
Ergobaby 360(solgt)
Håndsydd meitai(solgt)

Oi, for noen skatter du har![emoji7] bæring er gull[emoji169]
 
Ergobaby 360 [emoji1360]
Hadde babybjørn, men den solgte vi [emoji85]
 
Back
Topp