Bæretøy

Original kan man bare ha babyen vendt inn mot seg, 360 kan man ha babyen innovervendt, utovervendt, på hofta og på ryggen. Sport vet jeg ikke hvordan funker :)

Forskjellen på original og 360 visste jeg, siden jeg har 360, men har ikke hørt om de andre typene av ergobabyseler før.

Forskjellen på original og 360 visste jeg, siden jeg har 360, men har ikke hørt om de andre typene av ergobabyseler før.
Ergobaby sport har så vidt jeg vet gått ut av produksjon. Men den har mer polstring i skulderstroppene, et bredere hoftebelte, tynnere stoff enn original og 360 pluss et luftehull i ryggen. Ergo (hehe) er den mer egnet for lengre turer og ikke like varm. :)

Den har høyere bærekomfort rett og slett. Jeg solgte min original da jeg fikk tak i sport. Brukte de om en annen før jeg konkluderte med hvilken jeg likte best.

Brukte ergobaby original de første månedene når lille ikke likte vognen(baby bagen) i det hele tatt. Men nå vil hun opp å fram så når hun nå får sitte i sportsdel er hun som oftest veldig fornøyd. Men har kjøpt inn en brukt babybjørn for å ha under vognen på tur :)

Bærer i meitai (har en med sjalstropper og en med vanlige), av og til Manduca. Den vil nok bli mer brukt på langturer på ryggen etter hvert. Akkurat kjøpt en ringslynge til å bruke hjemme/inn og ut av bil o.l.

Nå har jeg fått testa ergobaby 360, som jeg kjøpte. Og er dessverre ikke helt fornøyd.

Den fungerer ikke ut ifra våre behov rett og slett. Så nå skal jeg teste en av de nyeste Baby Bjørn selene som er ergonomisk bra for ungen, og som har en stropp rundt hoftene. Så får vi se hva jeg syns om de.

Har fått meg vevd sjal nå. Er helt genialt i forhold til komfort når man bærer, men må litt øvelse til. Er noe helt annet enn elastisk sjal, som jeg har brukt mye før.

Men foretrekker fortsatt ergobaby performance om vi skal gå på tur.

Nå har jeg fått testa ergobaby 360, som jeg kjøpte. Og er dessverre ikke helt fornøyd.

Den fungerer ikke ut ifra våre behov rett og slett. Så nå skal jeg teste en av de nyeste Baby Bjørn selene som er ergonomisk bra for ungen, og som har en stropp rundt hoftene. Så får vi se hva jeg syns om de.
Hva er du ikke liker med den?

Hva er du ikke liker med den?

Den reima som går under armene hennes gnager henne.

Beltet som går rundt hoftene føler jeg at jeg ikke får stramma nok.

Jeg må ta av meg ytterklærne for å få henne ut av/inn i selen.

Det er ikke en praktisk måte å oppbevare den på når den ikke er i bruk.

Random quote

Sā du pm'en jeg sendte deg?

Enig i det siste punktet, men det syntes jeg ikke det var med baby bjørnen heller. Også hadde vi motsatt problem, baby bjørnen gnagde under armene hennes, ergobabyen gjør det ikke. Hun ble generelt sett sur med en gang hun ble satt i sela da jeg brukte baby bjørn, men i ergobabyen har hun trivdes fra første stund. Men både babyer og mammaer er forskjellige :) Håper du blir mer fornøyd med den nye :)

Prøv baby k'tan sjal! Superenkelt å bruke, kan brukes på flere måter og tar kjempeliten plass

Vi bruker det mest, og litt ergobaby original. Syns ergoen er litt bedre til større barn

Prøv baby k'tan sjal! Superenkelt å bruke, kan brukes på flere måter og tar kjempeliten plass

Vi bruker det mest, og litt ergobaby original. Syns ergoen er litt bedre til større barn

Kan du legge ut et bilde av d?

Ok, da får jeg Google :)
Gjør det :) jeg kan sikkert prøve å få til med bilder her altså, viss jeg får en kjapp forklaring på hvordan gjøre det ;)

Funker i alle fall superbra her det sjalet, godt å bære også og enkelt å ta av og på

Gjør det :) jeg kan sikkert prøve å få til med bilder her altså, viss jeg får en kjapp forklaring på hvordan gjøre det ;)

Funker i alle fall superbra her det sjalet, godt å bære også og enkelt å ta av og på

Har googla d! D så supert ut!!

Back
Topp