Original kan man bare ha babyen vendt inn mot seg, 360 kan man ha babyen innovervendt, utovervendt, på hofta og på ryggen. Sport vet jeg ikke hvordan funker![]()
Original kan også ha på hofta og ryggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Original kan man bare ha babyen vendt inn mot seg, 360 kan man ha babyen innovervendt, utovervendt, på hofta og på ryggen. Sport vet jeg ikke hvordan funker![]()
Ergobaby sport har så vidt jeg vet gått ut av produksjon. Men den har mer polstring i skulderstroppene, et bredere hoftebelte, tynnere stoff enn original og 360 pluss et luftehull i ryggen. Ergo (hehe) er den mer egnet for lengre turer og ikke like varm.Forskjellen på original og 360 visste jeg, siden jeg har 360, men har ikke hørt om de andre typene av ergobabyseler før.
Hva er du ikke liker med den?Nå har jeg fått testa ergobaby 360, som jeg kjøpte. Og er dessverre ikke helt fornøyd.
Den fungerer ikke ut ifra våre behov rett og slett. Så nå skal jeg teste en av de nyeste Baby Bjørn selene som er ergonomisk bra for ungen, og som har en stropp rundt hoftene. Så får vi se hva jeg syns om de.
Hva er du ikke liker med den?
Random quoteDen reima som går under armene hennes gnager henne.
Beltet som går rundt hoftene føler jeg at jeg ikke får stramma nok.
Jeg må ta av meg ytterklærne for å få henne ut av/inn i selen.
Det er ikke en praktisk måte å oppbevare den på når den ikke er i bruk.
Enig i det siste punktet, men det syntes jeg ikke det var med baby bjørnen heller. Også hadde vi motsatt problem, baby bjørnen gnagde under armene hennes, ergobabyen gjør det ikke. Hun ble generelt sett sur med en gang hun ble satt i sela da jeg brukte baby bjørn, men i ergobabyen har hun trivdes fra første stund. Men både babyer og mammaer er forskjelligeDen reima som går under armene hennes gnager henne.
Beltet som går rundt hoftene føler jeg at jeg ikke får stramma nok.
Jeg må ta av meg ytterklærne for å få henne ut av/inn i selen.
Det er ikke en praktisk måte å oppbevare den på når den ikke er i bruk.
Prøv baby k'tan sjal! Superenkelt å bruke, kan brukes på flere måter og tar kjempeliten plassNå har jeg fått testa ergobaby 360, som jeg kjøpte. Og er dessverre ikke helt fornøyd.
Den fungerer ikke ut ifra våre behov rett og slett. Så nå skal jeg teste en av de nyeste Baby Bjørn selene som er ergonomisk bra for ungen, og som har en stropp rundt hoftene. Så får vi se hva jeg syns om de.
Prøv baby k'tan sjal! Superenkelt å bruke, kan brukes på flere måter og tar kjempeliten plass
Vi bruker det mest, og litt ergobaby original. Syns ergoen er litt bedre til større barn
Hmm.., med baby i? Hvordan gjør jeg det ? De selger det på jollyroom, der ligger det bilder ogsåKan du legge ut et bilde av d?
Hmm.., med baby i? Hvordan gjør jeg det ? De selger det på jollyroom, der ligger det bilder også![]()
Gjør detOk, da får jeg Google![]()
Gjør detjeg kan sikkert prøve å få til med bilder her altså, viss jeg får en kjapp forklaring på hvordan gjøre det
![]()
Funker i alle fall superbra her det sjalet, godt å bære også og enkelt å ta av og på
Ja, det er helt toppHar googla d! D så supert ut!!