Bæretøy

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Snuppa har ikke vært superfan av vogn (eller bilstol), så har bært litt i Baby Bjørn sele.

Men syns ikke den har vært helt god for skuldrene mine, så idag kjøpte vi oss ergobaby 360!

Det var annerledes enn BB ja!

Hva bærer dere i?

Ergobaby 360 her :) ville ha en som både jeg og mannen kunne bære, vi er begge veldig fornøyde. Ser ut som lillemor trives også :)

Ergobaby 360! Kjennes ikke ut som jeg har en åtte kgs baby foran meg i det hele tatt. :D Veldig fornøyd med den!

360 her også. Jeg synes den er god, men lille holder ut kanskje 20 min i den før hun blir lei/rastløs/har det ubehagelig/vil ut.

Babybjørn :) men hun digger å sitte i vogna, så den blir kun brukt til og fra butikken, som er ca 100m unna :)

Ergobaby original og sport :) Liker de bedre enn 360. :)

Har babybjørn ,men gjør vondt etter en stund. så har med selen på tur, når han blir lei vognenså sitter han son i korte perioder der

Hadde ergobaby orginal, men syntes den var så stor. Så byttet til 360, lille er mer fornøyd i den ☺️

360 her også. Jeg synes den er god, men lille holder ut kanskje 20 min i den før hun blir lei/rastløs/har det ubehagelig/vil ut.
Samme her. Litt mer tålmodig når hun nå kan sitte vendt fremover, men har ikke blitt noen "langturer" enda for å si det slik. Ellers er jeg veldig fornøyd og synes den er behagelig på.

Ergobaby 360 her også. Superfornøyd :) Låner også en baby bjørn, som jeg brukte i starten, men ble aldri venn med den hverken jeg eller frøkna. 360en ble en helt annen verden! Hun trives i den, og den er kjempegod å ha på for meg :)

Har ergobaby performance, veldig fornøyd med den.

Hvordan er den i forhold til original/360?
Panelet er to cm bredere (og høyere?) enn ergobaby original. Den er også i et annet stoff, som egner seg godt for tur, skal puste bedre.

Siden den er litt større enn ergobaby original bruker vi fortsatt puten til nyfødtinnlegget til babyen, men vi kan også fortsatt bruke den til min lange snart treåring ved behov.

Back
Topp