Bæretøy

Jeg har hatt babybjørn og ergobaby. Blir å bruke ergobaby denne gangen :) veldig god å bære med og ungen sitter bra :)

Har arva en babybjørn, så får vel prøve den da :)

Har manduca, og er godt fornøyd med den. Men tenker å kjøpe en caboo close carrier til den første tiden i tillegg.

Har kjøpt ergobaby 360 med spedbarnsinnlegg :) Forskjellen på den og original er vel at ungene kan sitte på litt flere måter med 360

Jeg har et elastisk bæresjal som er veldig greit å bruke i begynnelsen. Har også Ergobaby i sportsversjonen (litt lettere og mindre varm) som jeg akkurat har fått nyfødtinnlegg til. Veldig fornøyd med begge deler fra første barn, eneste jeg ikke har prøvd er nyfødtinnlegget til Ergobabyen.

Vi har slike sjal også(babywrap). Funker greitt. Når du endelig får surra de ordentlig på. Brukte så lang tid på det sist at vi droppa det helt.

Kjøte ergobaby design vinter. De ble utsolgt på Mimmis før jeg bestemte meg, men jollyroom hadde den også.

Caboo close carrier er helt fantastisk i starten! Vi gikk etterhvert over til babybjørn one. Fornøyd med den også :)

Jeg har prøvd mye. Blir nok ergobaby eller den som er kjempe lang og man knyter (husker ikke hva den heter). Sliter med rygg og nakke og da har de to vært det beste

har kjøpt ergobaby med sånn spedbarnsinnlegg i .. :) Spent på å prøve det. Vært veldig fornøyd med elastisk sjal med de 2 andre!

Jeg har et boba elastisk sjal. Brukte det masse da de to store var baby

Vi har det meste fra de to første, sjal til første tiden, formsydd m klips, meitai i stoff(elsker den), slynger. Har brukt alt veldig mye, så verdt investeringene...!

Back
Topp