FjärilMamma
Betatt av forumet
Er det noen andre enn oss som bærer i bæretøy og bruker tøybleier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min første hang i sjal konstant de første 6 mnd. Close caboo tenker å bruke den igjen, syns den var fantastisk! Tøybleier derimot prøvde vi aldri tror heller ikke vi kommer til å prøve det. Ser for meg at det er mye gris selv om det er mer miljøvennlig enn vanlig bleier
Så koselig at du også bærer
Vi også bruke Close Caboo i begynnelsen.
Nå bærer jeg i sele og sjal
Åååå så gøy!Dette blir førstemann, men har store planer om både tøybleier og bæretøy Mannen er heldigvis stor fan av ideen han og!
Vil absolutt anbefale en bedre sele, enn å bruke meisvi brukte en bæresele når hu ble for stor for sjalet, men den var ikke så veldig bra, så brukte den minimalt hu vil helst bæres ennå, men det får bli når vi tar i bruk bæremeisen
Deilig! Hvilke sjal bærer du i?Har bært i aldoria tidligere, også gått over til vevd. Blir nok samme nå
Deilig! Hvilke sjal bærer du i?
Åååå så gøy!
Her er mannen mega-skeptisk til tøybleier, men jeg bruker på nr 1. Jeg er litt skeptisk selv til nr 2
Har aldri brukt tøy på nyfødt
Vil absolutt anbefale en bedre sele, enn å bruke meis
Men synes dere at meis er ok, så kjør på! All bæring er bedre enn ingen bæring. Og så lenge alle trives er alt bra!
Deilig! Hvilke sjal bærer du i?
Hahhaha, har en annen venninne som har gått på nøyaktig samme smellenbæring ja, tøybleier nei. har 2 sjal som for øyeblikket er lånt bort til ei som ville prøve seg på det, det elastiske gav eg bort for ett år siden fordi eg skulle jo ikke ha flere
Omg! Sundog er jo nydelig!!Bærer ikke mer nå, minste er over 4 år og glad i å komme seg fram selv Så det er solgt unna. Hadde faktisk nesten utelukkende woven wings av en eller annen grunn, men elsket de og spesielt sun dogen. Den har jeg skikkelig lyst på tilbake nå!
Angelpack skal visst være topp!Bærer i både vevd og sele, har prøvd litt forskjellig, men håper nå på å få prøvd Angelpack til pittelille i magen tøybleier står vi over.
Den har jeg heller ikke prøvd. Jeg har kun brukt Tula sele. Prøvde meg på Ergobaby Original, den var fæl!Har lurt på om eg skal prøve den nye ergobaby embrace til denne lille spiren
Ja original er ikke noe. Men mange skryter av embrace ser egHahhaha, har en annen venninne som har gått på nøyaktig samme smellen
Omg! Sundog er jo nydelig!!
Tenker du å bære neste?
Angelpack skal visst være topp!
Ikke prøvd selv!
Tøybleier er ikke for alle!
Den har jeg heller ikke prøvd. Jeg har kun brukt Tula sele. Prøvde meg på Ergobaby Original, den var fæl!
Ergobaby er jeg ikke så glad i personlig. Vi bruker Tula! Tula ftg til kommende minibebis og Tula Toddler til 2-åringenKjøpe ergobaby 360 til første. Følte vi aldri klarte å plassere henne skikkelig i nyfødtinnlegget og hun hatet å sitte i den, både med nyfødtinnlegget og senere uten. Har lyst til å prøve bæresjal til neste, men kan ingenting om det, så må nok lese meg litt opp og utforske litt forskjellige merker
Tula er gull! Vi har nettopp kjøpt vår andre Tula! En Toddler sele til 2-åringenVi brukte både elastisk, vevd og sele til førstemann, og kunne ikke klart oss uten. Han var prematur og vi praktiserte kenguru fra sykehuset av. Vi fortsetter med denne babyen, nå har jeg lyst på ringslynge, prøvde ikke det sist. Også SKAL jeg ha meg tula sele, de er nydelige!
Tøybleier føler jeg ikke for dessverre. Bra for miljøet, da, så veldig bra at andre bruker det
Så spennende!!Ja, begge deler. Har båret i elastisk, vevd og ergobabysele. Har lånt bort alt nå, men kommer til å få det tilbake ved behov
Tøybleier har vi brukt også, de ligger på loftet og venter på å bli brukt igjen. Hadde planer om å kvitte meg med det, men nå er jeg glad for at vi tok vare på dem!
Oioi! En bæreveileder blant oss!ble så bitt av bærebasillen med første at jeg tok veilederkurs bærer begge mine i ulike seler og sjal. Har hatt det meste. Elsker det <3
Ellers har jeg prøvd tøybleier når eldste var liten, men jeg orket ikke alt styret. Byttet til vanlige bleier og er fornøyd med det. Når eldste skulle slutte med bleie brukte vi tøybleier i en overgangsfase. Tok bare noen dager før han var bleiefri