Bæresjal

Yucca1

Forelsket i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei!
Noen som har gått til innkjøp av bæresjal, isåfall hvilket kjøpe du? Eller har du erfaring med bæresjal fra tidligere?
Har hele tiden tenkt å kjøpe et bæresjal og har sett mye på bæresjal fra fornessi. Fikk prøve et bæresjal med en venninne, det var et ergobaby bæresjal. Noen som vet hvordan dette er i forhold til det fra fornessi? Ser det er billigere i pris.
 
Jeg har ingen erfaring enda, men har kjøpt et elastisk sjal brukt.
Vi har også kjøpt en ringslynge fra Löft sin basis kolleksjon :D
 
Jeg ønsker meg et elastisk bæresjal til å begynne med, og kanskje en Angelpack e.l. til pappaen, som gjerne vil bære men ikke i sjal. :)
 
Har ingen erfaring fra før, men har kjøpt ergobaby omni bæresele og aura elastisk bæresjal :D
 
Har erfaring med både vevd og elastisk, hadde Ergobaby hybrid elastisk sjal til første babyen, brukte mest vevd med nr. 2 i tillegg til ergobaby adapt. Denne gangen skal eg prøve embrace, da veldig mange skryter over den og at det er så enkelt. Det er sele og ikke sjal, men den skal være genial til nyfødte :)
 
Elsker elastisk bæresjal i begynnelsen! Hvilket du kjøper av de ulike elastiske er det ikke så stor forskjell på, men elastisk er lettere å knyte for begynnere enn vevd. Vevd sjal kan man ofte bruke lenger ettersom barnet blir større, mens elastisk begynner å sige mer når babyen blir større.
Har et elastisk sjal, et vevd sjal i tillegg til en bæresele fra Ergobaby, og gleder meg til å begynne bæringen igjen :) Praktisk til hver sitt bruk!
 
Jeg ønsker meg et elastisk bæresjal til å begynne med, og kanskje en Angelpack e.l. til pappaen, som gjerne vil bære men ikke i sjal. :)
Virker veldig greit med elastisk bæsesjal:) kanskje jeg må sjekke ut Angelpack, for mannen er ikke særlig gira på å bruke sjal:playful:
 
Har ingen erfaring fra før, men har kjøpt ergobaby omni bæresele og aura elastisk bæresjal :D
Vi hadde ergobaby 360 til første, men hun nektet å sitte i den:( hun elsket å bli bært dog, bare ikke i sele:banghead: tenker å prøve ut sjal i starten på lillesøster og så gjøre noen forsøk på sele etterhvert:)
 
Har erfaring med både vevd og elastisk, hadde Ergobaby hybrid elastisk sjal til første babyen, brukte mest vevd med nr. 2 i tillegg til ergobaby adapt. Denne gangen skal eg prøve embrace, da veldig mange skryter over den og at det er så enkelt. Det er sele og ikke sjal, men den skal være genial til nyfødte :)
Da har du litt erfaring fra før høres det ut som:) veldig greit :)embrace har jeg ikke sett på, må nok sjekke ut den også:playful: en hel jungel i bæretøy/seler så har litt å utforske skjønner jeg:playful:
 
Vi hadde ergobaby 360 til første, men hun nektet å sitte i den:( hun elsket å bli bært dog, bare ikke i sele:banghead: tenker å prøve ut sjal i starten på lillesøster og så gjøre noen forsøk på sele etterhvert:)

Så kjedelig....håpe lillesøster liker det da:per jo ingen garanti for at hun her kommer til å like det heller, men håper! Skal hvert fall gi både sele og sjal et forsøk :hilarious:
 
Elsker elastisk bæresjal i begynnelsen! Hvilket du kjøper av de ulike elastiske er det ikke så stor forskjell på, men elastisk er lettere å knyte for begynnere enn vevd. Vevd sjal kan man ofte bruke lenger ettersom barnet blir større, mens elastisk begynner å sige mer når babyen blir større.
Har et elastisk sjal, et vevd sjal i tillegg til en bæresele fra Ergobaby, og gleder meg til å begynne bæringen igjen :) Praktisk til hver sitt bruk!
Tror jeg må lese meg litt opp før jeg bestemmer meg ja:playful: og må nok ha flere forskjellige etter hvert som baby vokser:)
 
Så kjedelig....håpe lillesøster liker det da:per jo ingen garanti for at hun her kommer til å like det heller, men håper! Skal hvert fall gi både sele og sjal et forsøk :hilarious:
Skal også gi begge dele et forsøk:) ser så veldig greit ut å bære de med seg og ha hendene frie:playful:
 
Skal også gi begge dele et forsøk:) ser så veldig greit ut å bære de med seg og ha hendene frie:playful:

Ja, ser veldig praktisk ut! Spesielt om det er en unge som elsker nærkontakt store deler av tiden :p

Tenker dere å ha med bæretøy i sykehusbagen?:)

Kommer ikke til å ta med på sykehuset, venter nok litt føre det blir tatt i bruk :p
 
Jeg har bært begge mine mye på ryggen fra de var store nok til å bli bært bak der, har nå lært meg hvordan jeg bærer foran og med de aller minste. Har vevd og elastisk, samt bæresele. Kommer til å får større bunke med sjal etterhvert, da jeg har litt sjaldilla.

Jeg kommer til å ha med meg elastisk sjal i fødebagen, selv om sykehuset har rødt nivå. Selv om det ikke blir mye bæring ute i gangene, så er det godt å ha lille tett inntil seg, og armene frie, selv når man sitter i sengen.

Anbefaler dere å sjekke ut «Norsk bæregruppe» på Facebook. Der får dere mye god informasjon om bæring.
 
Jeg har close caboo fra sist, elsket det og har store planer om å bruke det igjen! :D
 
Back
Topp