Har lyst til å kjøpe et bæresjal og ser på forskjellige typene, hittil ser close caboo enklest ut, men det er også dyrest, nesten doble prisen av et man knyter selv.
Noen erfaringer?
Noen erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ideen med K'tan, og kan godt hende jeg ryker på en sånn etter hvert. Men det er en fordel om sjalet også kan knytes på pappaen, og da funker ikke k'tan [emoji14]Baby k’tanSyns den er fantastisk! Prøvd bare på venninnes lille, men helt frelst. Svarte pent nei når hun spurte om jeg ville kjøpe det knytesjalet hun hadde liggende for en billig penge. Syns knyting er slit! Dette ligner jo mer på et skjerf når man ikke har babyen i det
![]()
Liker ideen med K'tan, og kan godt hende jeg ryker på en sånn etter hvert. Men det er en fordel om sjalet også kan knytes på pappaen, og da funker ikke k'tan [emoji14]
Har sett på aldoria, og heller mot det egentlig, så veldig svalt og godt ut. Håpa noen skulle foreslå det da det er en av de jeg har sett på [emoji14]Aldoria! Det er svalt og godt. Har hørt at Sino også skal være bra. Vi prøvde mobywrap og caboo, men hatet begge da vi ble så innmari varme og svette av de. Har du vurdert ringslynge?
Veldig praktisk med ringslynge til korte ærend etc, men ville hatt sjal til langtidsbæringHar sett på aldoria, og heller mot det egentlig, så veldig svalt og godt ut. Håpa noen skulle foreslå det da det er en av de jeg har sett på [emoji14]
Har sett så vidt på ringslynge, men ønsker å prøve sjalet først i starten, synes det ser mer stabilt og trygt ut for nybegynner og med nyfødt. Eller?
Ja, jeg hadde absolutt valgt sjal foran RS. Tror du gjør et godt valg med Aldoria, har inntrykk av at mange er fornøyde med deHar sett så vidt på ringslynge, men ønsker å prøve sjalet først i starten, synes det ser mer stabilt og trygt ut for nybegynner og med nyfødt. Eller?
Så det, men synes den fortsatt blir litt i dyreste laget når jeg ikke veit hvor mye det vil bli brukt.Vi kjøpte close caboo på mimmis. Der avhenger prisen en del av farge, "Vanlig" pris er vel 1299, men vi kjøpte i en tydeligvis upopulær farge til 899, og da synes jeg det var helt overkommelig: https://www.mimmis.no/close-caboo-bomull-huckleberry
Nå ser jeg de har den til 899 også i grått: https://www.mimmis.no/close-caboo-beresjal-okologisk-steel-marl
Kjøpte først K'tan (brukt, men ikke prøvd engang), og det funka fint noen uker, helt til mini begynte å sige litt. Gikk deretter over til cabooen(også kjøpt brukt, men kun prøvd), og får "montert" mini bedre på meg, og det kjennes mye bedre ut for rygg og nakke. Hadde jeg skulle velge om igjen, hadde jeg gått rett på cabooen. [emoji5]️Du kan godt kjøpe et elastisk sjal brukt, slik som aldoria eller caboo. De fleste blir brukt i så kort tid at de ikke er slitt i det hele tatt. Ellers er det jo ikke noe i veien med å kjøpe et vevd sjal da de gjerne holder lengre(de er behagelig selv om ingen begynner å bli tung)![]()
K'tan vet jeg mange strever med, fordi den ikke kan strammes og må kjøpes i perfekt størrelse. Da vil den kun passe den ene forelderen om dere er av forskjellig størrelse.
Du kan godt melde deg inn på 'kjøp og salg av bæretøy' på fb. Der finner du mye fint, og de vevde sjalene lønner seg å kjøpe brukt for da er de gjerne mye mykere enn om du kjøper de nye![]()
I begynnelsen vil du sikkert holde bak hodet i tillegg, men får du det riktig så ligger babyen veldig trygt og godtJeg har aldri prøvd sjal før og er egentlig livredd for det i tilfelle babyen bare faller ut.
men har bestemt meg for å kjøpe Moby Wrap og så får jeg bare prøve meg frem og se om frykten forsvinner,.![]()