Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett litt på bilder av Moby Wrap, virker som at den er god for babyen i tillegg at det ikke er så vanskelig å ta på. Siden du byttet ved 6 mnd, vil det si at den egner seg best til nyfødt -6 mnd?Brukte til barn nr. 2. Begynte med Moby Wrap som funket veldig bra for meg når baby var liten og bare trengte nærhet. Så hadde jeg hendene frie til husarbeid og hjelp til storesøster som da var tre år. Etterhvert som baby ble eldre (ca 6 mnd kanskje) gikk jeg mer og mer over til en hjemmesydd Mei Tai Wrap og den brukte jeg mye ved henting/levering i barnehage siden det ofte ikke passet med sovetid til baby. Har lånt bort begge og håper jeg får de igjen, husker ikke hvem som lånte hva lenger... men mei tai kan jeg sikkert sy en til av.
Far i huset syns det var for innviklet og likte det ikke. Men jeg syns det var bedre støtte til meg å bære med sjal enn f.eks babybjørn selen.
Heheh, nå måtte jeg le littJeg kjøpte et moby wrap på mammabutikken. Fikk det idag, virket genialt. Prøvde med hunden i da [emoji23] lett å knyte, mykt, så man slipper med det der å bryte d innfinnes Bæregrupper rundt om i landet slik man får prøvd flere omfoskjemlige sjal før man kjøper
![]()
Har sett litt på bilder av Moby Wrap, virker som at den er god for babyen i tillegg at det ikke er så vanskelig å ta på. Siden du byttet ved 6 mnd, vil det si at den egner seg best til nyfødt -6 mnd?
Heheh, nå måtte jeg le littSynes hunden det var behagelig?
Tror ikke jeg skal prøve det med vår hund
![]()
Aah, takk for tips! Skal sjekke det ut![]()
Heheh, nå måtte jeg le littSynes hunden det var behagelig?
Tror ikke jeg skal prøve det med vår hund
![]()
Aah, takk for tips! Skal sjekke det ut![]()
Ser så praktisk ut, samtidig som det gir mye nærhet. Førstemann sov i armene mine på dagtid de første 5 mnd'ene når han ikke ville sove i vogn. Sengen var umulig å få han til å sove i.Har sett på sjal jeg også. Men som deg, jeg ønsker ikke noe super innviklet![]()
Den caboo bæresjalet virker jo veldig greit siden den så og si er ferdig knyttetJeg har også lyst å bruke det denne gangen. Har ergobaby bæresele fra før, men jeg ble faktisk anbefalt ringslynge denne gangen. Veldig enkel og bruke i tillegg til å kunne amme i
Jeg tenkte først på caboo light, men nå tror jeg at jeg går for ringslynge![]()
Hjeeelp..såg veldig innviklet ut..sikkert lettere når en har gjort det noen gangerJeg har sett på denne.
Men innbiller meg at det må ta fryktelig lang til å få den på
https://www.youtube.com/watch?v=93rnkhPtHVs
Ergobaby sitt elastiske sjal
Hjeeelp..såg veldig innviklet ut..sikkert lettere når en har gjort det noen ganger![]()
Så bra! Vurderer sterkt å bestille meg enClose caboo er genial! Har en gammel versjon jeg, da het den Close baby carrier. I starten når baby er nyfødt og frem til ca 7kg er det et utrolig godt sjal/sele! (Baby begynner sige ved 7kg). Er bare å tre på og stramme omtrent!
Det er noe av det jeg gleder meg mest til med at baby kommer, det å bære i den igjen![]()
Så bra! Vurderer sterkt å bestille meg en![]()