Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vist veldig høy kvelingsfare med den der.. går vell greit så lenge man passer veldig godt på, men trur ikke jeg hadde turd
Er vist veldig høy kvelingsfare med den der.. går vell greit så lenge man passer veldig godt på, men trur ikke jeg hadde turd
tror at så lenge du bruker den riktig og passerpå og kan se at hun får puste så går det braJaha er det det?![]()
![]()
Jeg bruker den bare her hjemme da, siden hun feks de siste dagene bare har villet ligget inntil og ikke i babynestet så mye.... må ha litt avlastning for armene mine....
Hun ligger også med ansiktet opp så ser henne hele tiden:/
Man trenger ikke bruke vuggestilling.Er vist veldig høy kvelingsfare med den der.. går vell greit så lenge man passer veldig godt på, men trur ikke jeg hadde turd
Vuggestilling er ikke anbefalt fordi babyen vil for lett kunne få haka på brystet og da stopper lufttilgangen.Jaha er det det?![]()
![]()
Jeg bruker den bare her hjemme da, siden hun feks de siste dagene bare har villet ligget inntil og ikke i babynestet så mye.... må ha litt avlastning for armene mine....
Hun ligger også med ansiktet opp så ser henne hele tiden:/