Bæresjal

Jeg har caboo sin ringslynge. Har bare prøvd den en gang med E, men hadde en tilsvarende med førstemann som ble brukt masse. Anbefales den første tiden. Kommer til å kjøpe meg en ergobaby 360 når E er større. :)

Ergobaby 360. ;) (Ja, jeg vet det er en sele.)

Er vist veldig høy kvelingsfare med den der.. går vell greit så lenge man passer veldig godt på, men trur ikke jeg hadde turd

Jaha er det det? :( :( :(
Jeg bruker den bare her hjemme da, siden hun feks de siste dagene bare har villet ligget inntil og ikke i babynestet så mye.... må ha litt avlastning for armene mine....
Hun ligger også med ansiktet opp så ser henne hele tiden:/

Jeg bruker den bare her hjemme da, siden hun feks de siste dagene bare har villet ligget inntil og ikke i babynestet så mye.... må ha litt avlastning for armene mine....
tror at så lenge du bruker den riktig og passerpå og kan se at hun får puste så går det bra :)

Er vist veldig høy kvelingsfare med den der.. går vell greit så lenge man passer veldig godt på, men trur ikke jeg hadde turd
Man trenger ikke bruke vuggestilling. :)

Men detver sant at vuggestilling ikke er anbefalt :)

Vuggestilling er ikke anbefalt fordi babyen vil for lett kunne få haka på brystet og da stopper lufttilgangen.
Det er heller ikke spesielt ergonomisk.

Hvis du søker på nett kan du finne bæregrupper nær deg som arrangerer treff og kan vise deg hvordan best bruke ringslynge til nyfødt :)

Back
Topp