Bæresjal?

Jeg bruker kozy carrier http://www.kozycarrier.com/
Beste innkjøpet til babyen. Kunne ikke klart meg uten siden hun er så klengete. Sovner mye raskere i selen enn hvis jeg skulle bært henne rundt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her er bæreselen jeg har:
ImageUploadedByBV Forum1395940275.687949.jpg
ImageUploadedByBV Forum1395940293.765034.jpg

Brukes på ryggen når barnet er eldre. Mye bedre enn bæremeis etter min erfaring:)

1,5år:
ImageUploadedByBV Forum1395940423.491169.jpg

3år:
ImageUploadedByBV Forum1395940437.379617.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååååh, er det beco? Ville ha d, men de var så dyr så endte på ergobaby på nyttårssalg :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ååååh, er det beco? Ville ha d, men de var så dyr så endte på ergobaby på nyttårssalg :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jepp beco butterfly 2 :) Det stod mellom den og ergo.

• Liker
Reactions: BMC
vi tenker å skaffe oss bæresele eller bæresjal. jeg synes disse bæresjalene ser veldig greie ut, men jeg synes det ser så komplisert ut å få på seg og få babyen på plass oppi på egenhånd. er det så vanskelig som det ser ut? :p

Jeg har bæresjal og bæresele. Liker best sjalet. Føler at hun sitter bedre i det, enn i selen. Dessuten får jeg så vondt i skuldrene av selen. Siden sjalet knytes rundt hoftene også føler jeg at vekta blir bedre fordelt.

Jeg har bæresjal og bæresele. Liker best sjalet. Føler at hun sitter bedre i det, enn i selen. Dessuten får jeg så vondt i skuldrene av selen. Siden sjalet knytes rundt hoftene også føler jeg at vekta blir bedre fordelt.
Samme erfaring har jeg. Har selen hovedsakelig for å bruke på ryggen når hun blir større

jeg har ergobaby, men lurer på å kjøpe sjal i tillegg. Tenker at sjal er bedre når vi er inne, og at ergobabyen er fin når vi skal gå i skogen og på fjellet :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har elastisk bæresjal, slynge og mei Tai. Siste kjøpte jeg på ebay for under 200kr. Billige sjal der også. :)

Jeg har både ergo baby og woby wrap. Hun sovner med en gang jeg putter henne i begge, men jeg synes woby wrap'en er litt vanskelig. Kjøpte moby wrap'en fordi jeg leste man kan amme med den. Problemet er at jeg syns hun blir så skjeiv i den (bruker newborn hug hold). Amming får jeg foreløpig ikke til i det hele tatt, men har ikke prøvd så mye. Noen som har samme erfaring og/eller tips? :)

Back
Topp