Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar mitt bare rundt magen og slenger hver ende over skuldrene (i kryss bak på ryggen). Så knyter jeg resten med baby oppi. Går ganske kjaptJeg har fått låne et sjal som det tar litt tid å ta på. Jeg rekker ikke ta det på før han blir urolig igjen, og da spenner han seg så mye at jeg ikke får lagt han inn i sjalet...
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Vis vedlegget 54741
Her bruker vi bæresjalet flittig!
Han var mye urolig før vi tok han til kiropraktor, så for å få gjort noe her i huset måtte jeg putte han oppi her
Instruksjonene sier du skal putte endene nedi foran men jeg synes dette er både bedre og enklere.Det skal jeg prøve

De gamle babybjørn-selene var vel ikke bra for hoftene til barnet hvis jeg har skjønt der rett.Men er det noen som vet hvorfor de advarer mot å bruke baby bjørn når de er så små?
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Når du bærer baby "oppreist" i sjal eller sele eller hva enn du bruker skal knærne være høyere enn rompa for at det ikke skal bli feil belastning på hoftene.Men er det noen som vet hvorfor de advarer mot å bruke baby bjørn når de er så små?
Den nyeste selen fra baby Bjørn skal være veldig bra.Men er det noen som vet hvorfor de advarer mot å bruke baby bjørn når de er så små?
Tnåh! Så søtt! Ser ut som han koser seg der. Hehe!
vi tenker å skaffe oss bæresele eller bæresjal. jeg synes disse bæresjalene ser veldig greie ut, men jeg synes det ser så komplisert ut å få på seg og få babyen på plass oppi på egenhånd. er det så vanskelig som det ser ut?![]()