Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det jeg synes og, livredd for at jeg skulle miste ungen!Jeg prøvde diverse sjal og fikk aldri noe særlig dreisen på det. Synes det var vanskelig å knyte på seg alene. Brukte ergobaby med spedbarnsinnlegg så fort hun var stor nok til det (det er vel fra ca 7 kg), den ble brukt MYE!
Jeg hadde Babybjørn sist, men denne gangen vil jeg ha Ergobaby 360. I tillegg vurderer jeg et ferdig knyttet "bæresjal". Lånte et elastisk sjal av en kollega sist, men jeg syntes det var så styrete å knyte det at det omtrent aldri ble brukt. Har hørt mange skryte av Caboo til nyfødte.
Vet ikke om jeg er så stor fan av slike bæregreier jeg? Motsi meg gjerne, så jeg kanskje får et positivt inntrykk av det
Men, vet om flere som sverger til slikt når barna er små, men etterhvert blir barna så avhengi av å bli båret, at det faller ikke til ro på annet vis...
Nekter å sovne i vogn/seng f.eks, men sovner tvert h*n får bli båret...
Nå går d kanskje litt på hvor OFTE man bruker dette, men jeg tenker heller at det er bedre å bruke slik når barnet er blitt litt gamlere?
For å bruke på ryggen, når man skal ut i skog og mark f.eks
Grunnen til det er at den kan brukes både på mage, rygg og hofte og til tyngre barn. Pluss at den er mer ergonomisk riktig for barnet. Jeg syntes det ble ganske vondt å bære i babybjørn på magen når barnet nærmet seg vektgrensa på 12 kg.Hva er grunnen til at du heller vil ha ergobaby?
Grunnen til det er at den kan brukes både på mage, rygg og hofte og til tyngre barn. Pluss at den er mer ergonomisk riktig for barnet. Jeg syntes det ble ganske vondt å bære i babybjørn på magen når barnet nærmet seg vektgrensa på 12 kg.
Ja, det har vel kommet nye modeller fra Babybjørn også, jeg har ikke fulgt så nøye med på det Vi har en eldre modell og den blir byttet ut med en Ergo 360 denne gangen. Tror Stokke også har en bæresele som er OK? Det beste er vel å ta seg en runde og prøve de forskjellige.Ok. Finnes jo babybjørn som også kan brukes på rygg og mulig hofte..? Tenker jeg skal reise om se på de ulike og kanskje prøve for å finne ut hva som passer oss best
Du er inne på no! Kjenner en som brukte bæresjal helt fra dag en, nå må hun gå rundt med en 2 åring på 14 kg i bæresjalet når han er syk! For ellers roer han seg ikke ned... Stakkars, blir tungt etterhvert!!Vet ikke om jeg er så stor fan av slike bæregreier jeg? Motsi meg gjerne, så jeg kanskje får et positivt inntrykk av det
Men, vet om flere som sverger til slikt når barna er små, men etterhvert blir barna så avhengi av å bli båret, at det faller ikke til ro på annet vis...
Nekter å sovne i vogn/seng f.eks, men sovner tvert h*n får bli båret...
Nå går d kanskje litt på hvor OFTE man bruker dette, men jeg tenker heller at det er bedre å bruke slik når barnet er blitt litt gamlere?
For å bruke på ryggen, når man skal ut i skog og mark f.eks