Bæresele/sjal

Ja har hørt at de nye er bedre, men har aldri prøvd den eller sett den i bruk. Vi har dessuten allerede en angelpack fra førstemann så skal ikke kjøpe noe ny sele tror jeg. Men blir nok noen nye sjal etterhvert :). Bæring er gull, og ser for meg det blir enda mer sentralt i en verden som allerede inneholder en treåring som skal ha sitt hehe :)
Vi brukte babybjørn one til første :-) Kjøpte den da hun var ca 3 mnd og brukte den en del. Den passet enda bedre til mannen enn meg, han er laang og jeg kort.. Nå vil jeg ha et bæresjal i tillegg, som sikkert er enda bedre å bruke i starten. Veldig greit med denne tråden for jeg har ikke peiling på hvilket jeg skal kjøpe :p Har du bestemt deg? Eller venter du til baby er født?

Vi brukte babybjørn one til første :) Kjøpte den da hun var ca 3 mnd og brukte den en del. Den passet enda bedre til mannen enn meg, han er laang og jeg kort.. Nå vil jeg ha et bæresjal i tillegg, som sikkert er enda bedre å bruke i starten. Veldig greit med denne tråden for jeg har ikke peiling på hvilket jeg skal kjøpe :p Har du bestemt deg? Eller venter du til baby er født?

Jeg har elastisk sjal og ringslynge som funker bra i starten, men hva jeg skal ha etterhvert vet jeg ikke enda. Jeg har ett vevd sjal etter førstemann (Ellevill ullsjal str 7), men skal nok ha flere sjal :-). Det er så mange fine, og i forskjellige lengder og materialer så blir vanskelig å holde seg til ett hehe... :-)

Jeg har elastisk sjal og ringslynge som funker bra i starten, men hva jeg skal ha etterhvert vet jeg ikke enda. Jeg har ett vevd sjal etter førstemann (Ellevill ullsjal str 7), men skal nok ha flere sjal :-). Det er så mange fine, og i forskjellige lengder og materialer så blir vanskelig å holde seg til ett hehe... :-)
Her er der elastisk sjal i bambus fra Bæreglede:) veldig behagelig og godt i begynnelsen:)

Back
Topp