Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
Ja men her er det ikke noe gigantisk med fjell. Men jeg liker å gå tur. Og i mange sammenheng tenker jeg at bæremeis ville vært bra fordi jenten sitter bare absolutt ikke i trille så er ikke vits i å ha med trille... så blir hun sliten og da må jeg bære hun resten av veien....[8|]
ORIGINAL: Vand
Ja men her er det ikke noe gigantisk med fjell. Men jeg liker å gå tur. Og i mange sammenheng tenker jeg at bæremeis ville vært bra fordi jenten sitter bare absolutt ikke i trille så er ikke vits i å ha med trille... så blir hun sliten og da må jeg bære hun resten av veien....[8|]
Ja, hvorfor ikke da? [:)] Jeg syns bæremeis er supert med tanke på at jeg er stort sett alene på turene, og da har jeg rom for vann, ekstra genser, våtservietter og bleie! [;)]
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Ulemper: Stivt, ekstra kilo i tillegg til det ungen selv veier....
Fordeler: ..kommer ikke på noen...
Jeg foretrekker MeiTai'en knyttet på ryggen i de tilfeller der jeg evt ellers ville brukt bæremeis [;)] [:)]
Jeg foretrekker MeiTai'en knyttet på ryggen i de tilfeller der jeg evt ellers ville brukt bæremeis [;)] [:)]
*flau nå*
Jeg har lånt meitaien min bort fordi jeg trodde snuppa var for stor til den... problemet er at jeg har så mange små bebisser rundt meg nå at jeg aner ikke hvem jeg lånte den til.... *setter igang letaksjon etter den*[&o][&:]
ORIGINAL: sånja
*flau nå*
Jeg har lånt meitaien min bort fordi jeg trodde snuppa var for stor til den... problemet er at jeg har så mange små bebisser rundt meg nå at jeg aner ikke hvem jeg lånte den til.... *setter igang letaksjon etter den*[&o][&:]
Haha.. Tulling!! [8D] Den kan du jo bruke leeenge jo!!![:)][8D] Du får spørre litt rundtom!![;)]