Bæremeis

Tjukkaaa

Forumet er livet
Hvor fornuftig er det egentlig....? Jeg har så lyst på men lurer på om den blir brukt... kan dere nevne alle anledningene dere har/kan tenke dere å bruke bæremeis?

Og evt ulemper for de som har?

vår har blitt veldig lite brukt av den grunn at jeg ble gravid igjen.... men jeg(ikke K) er veldig glad i å gå fjellet så den blir nok brukt mer med nestemann.

Våres er også veldig lite brukt... [8D]

Hvis man er glad i fjellturer, så blir den mye brukt! [;)] Jeg har brukt vår en god del, angrer som fy på at jeg ikke kjøpte til Ine da hun var lita! [;)]

Ja men her er det ikke noe gigantisk med fjell. Men jeg liker å gå tur. Og i mange sammenheng tenker jeg at bæremeis ville vært bra fordi jenten sitter bare absolutt ikke i trille så er ikke vits i å ha med trille... så blir hun sliten og da må jeg bære hun resten av veien....[8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Ja men her er det ikke noe gigantisk med fjell. Men jeg liker å gå tur. Og i mange sammenheng tenker jeg at bæremeis ville vært bra fordi jenten sitter bare absolutt ikke i trille så er ikke vits i å ha med trille... så blir hun sliten og da må jeg bære hun resten av veien....[8|]

Ja, hvorfor ikke da? [:)] Jeg syns bæremeis er supert med tanke på at jeg er stort sett alene på turene, og da har jeg rom for vann, ekstra genser, våtservietter og bleie! [;)]

ORIGINAL: Vand

Ja, hvorfor ikke da? [:)] Jeg syns bæremeis er supert med tanke på at jeg er stort sett alene på turene, og da har jeg rom for vann, ekstra genser, våtservietter og bleie! [;)]

jA ER litt sånn jeg og tenker.... også hadde bæremeis vært genial i sommer til kamp, plass til det nødvendigste og jeg ville kunne parkert unna traffikken. Slik ville jeg sluppet å sitte i bilen i kø i 15 min ++ når jenten burde vært i seng for en halvtime siden[8|][8D]

Har masse poeng hos trumf - lurte på om jeg skulle bruke det til bæremeisen på flust. er best i test visstnok [:)]

De fleste vet vel hva jeg mener om bæremeis...[8D][8D]
Men mannen bruker det da...[;)]

Jeg bruker Manduca eller Mei-tei bæresele![:)] Myye lettere å bære i når våre små begynner å bli store...[:)]

Ulemper: Stivt, ekstra kilo i tillegg til det ungen selv veier....

Fordeler: ..kommer ikke på noen...

Jeg foretrekker MeiTai'en knyttet på ryggen i de tilfeller der jeg evt ellers ville brukt bæremeis [;)] [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Jeg foretrekker MeiTai'en knyttet på ryggen i de tilfeller der jeg evt ellers ville brukt bæremeis [;)] [:)]

*flau nå*
Jeg har lånt meitaien min bort fordi jeg trodde snuppa var for stor til den... problemet er at jeg har så mange små bebisser rundt meg nå at jeg aner ikke hvem jeg lånte den til.... *setter igang letaksjon etter den*
[&o][&:]

*flau nå*
Jeg har lånt meitaien min bort fordi jeg trodde snuppa var for stor til den... problemet er at jeg har så mange små bebisser rundt meg nå at jeg aner ikke hvem jeg lånte den til.... *setter igang letaksjon etter den*

Haha.. Tulling!! [8D] Den kan du jo bruke leeenge jo!!![:)][8D] Du får spørre litt rundtom!![;)]

ORIGINAL: sånja

*flau nå*

Haha.. Tulling!! [8D] Den kan du jo bruke leeenge jo!!![:)][8D] Du får spørre litt rundtom!![;)]

Yep [:)] Testet min ut med storebror på et tidspunkt, bare for å se at den holdt liksom, og det funka finfint! Det var da han var nesten 4år [;)] [:)] ..som å bære barnet på ryggen "som vanlig", bare at man har hendene fri [:)]

Back
Topp