bæreglade mødre

Hahaha, ser nå at det ble bærebjelke... :hilarious::hilarious::hilarious:
Mente bæresele!!

Har ikke giddet lese på den enda. Den ligger bare i den store esken med julegavene i.
Må få sjekket det.

Haha ja jeg stusset litt på denne bærebjelka du hadde fått deg, tenkte det måtte være noe nytt no :hilarious:
 
Åh har kikket på angelpack jeg også, pris holder meg litt igjen bare! Klarer ikke helt å forsvare det når vi allerede har to bæreting og skal ha en caboo jeg tenker å kjøpe brukt for å spare litt :)
Fins en gruppe for kjøp og salg av bæretøy på fb, bæretøy er jo ofte bedre når det er brukt også :)
 
Fins en gruppe for kjøp og salg av bæretøy på fb, bæretøy er jo ofte bedre når det er brukt også :)
Ja jeg er vel medlem der, men det er for det meste bæretøy for viderekomne føler jeg, jeg er fortsatt noob [emoji14] Er innom og kikker stadig da :)
 
Har elastisk bæresjal som jeg kommer til å ha med på føden, og så bruke den første tiden med baby ❤️ Har også en manduca fra før som vi nok blir å bruke på tur, også har vi nå en ergobaby 360, rett og slett fordi jeg syntes den er fantastisk, og litt bedre å bære enn manducaen :) elsker å bære, og kommer nok til å bære masse ❤️ Har reddet mang en søvnløs natt det, putta dem i sjalet og tatt noen knebøy så ble det stille og drømmeland på de små :)

Babybjørn bæreselene er vel alle fra 3,5kg, så kan brukes mot deg (altså mage mot mage) helt fra starten av, og framover anbefalt fra tidligst fire til seks mnd :)
 
Kjøpte mei-tai til førstemann. Brukte den kun en gang - når jeg prøvde den første gang etter jeg fikk den... tviler på at jeg kommer til å bruke den denne gangen, så fremt det ikke er kolikk-unge.
 
Brukte Ergobaby til storesøster og kjøpt Ergobaby 360 denne gangen. Og om det okker er noe nytt finnes det ikke spedbarnsinnlegg til babybjørn,men den kan brukes fra nyfødt dog den selen ikke er å anbefale av ekspertene.
 
Jeg leser og leser om sjalbæring. Har betalt for en brukt caboo på finn.no men har ikke hørt noe mer.. Føler meg litt lurt og vil gjerne ha sånt i hus før han kommer. Prøver å lese meg opp på bæring med vevd sjal som vi må over på etterhvert, men jeg har jo ergobaby. Kjøpte 360 sist, men fikk den aldri til med den forbaska borrelåsen rundt livet, så jeg kjøpte en performance- det var en annen verden! Helt nydelig! Spørs om det ikke blir å bruke den. Vurderer å kjøpe meg ny caboo om jeg har blitt lurt på finn.no, siden det ikke er så mye jeg skal kjøpe nytt denne gangen. Har moby wrap fra før :)
 
Har en mobb wrap og en bæresele fra forrige gang. Brukte begge deler ekstremt lite. Babyen likte det ikke, men mulig jeg startet for sent. Jeg er nok ingen bæremamma.
 
Jeg kan godt tenke meg å være en bærer,men skal innrømme at jeg ikke skjønner bæret av det der, og orker ikke å lese meg opp på nett? Noen ideer om hvor jeg kab gå for å snakke med noen mennesker?
 
Jeg kan godt tenke meg å være en bærer,men skal innrømme at jeg ikke skjønner bæret av det der, og orker ikke å lese meg opp på nett? Noen ideer om hvor jeg kab gå for å snakke med noen mennesker?

Bor du i Oslo? I så fall: Bæreglede!
 
Har kjøpt bæresjal, boba wrap tror jeg den het!
Hørt så mye positivt om dette og da vil jeg prøve de sier at babyen blir mye roligere når man kan ligge inntil deg og da blir det jo mer kos på mor ❤️
 
Nå har jeg fått caboo i posten :D kjøpte brukt på finn! Gleder meg til å prøve med en baby i ♥
 
Har en caboo fra forrige gang. Gleder meg til å få bruke den igjen. Føler jeg startet litt sent sist, han var alt blitt så stor. Men nå skal det brukes mere. Nå har jeg vel mer bruk for det, med 2 barn også tenker jeg :p
 
Har en caboo fra forrige gang. Gleder meg til å få bruke den igjen. Føler jeg startet litt sent sist, han var alt blitt så stor. Men nå skal det brukes mere. Nå har jeg vel mer bruk for det, med 2 barn også tenker jeg [emoji14]
Jeg har også kjøpt caboo :D
 
Back
Topp