Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke kjøpe et ergonomisk riktig bæretøy til babyen hvor du kan bære uten å utsette h*n for belastning på hofter og rygg?Æ sjer at smiley'an fra iphone itj vart me på tækstn istavart jo bærre sjåannes rart ut :/
Æ hi drevvi å vurdert deinj æ å Mariaspørs om æ bærre må ha mæ ne på ein butikk å få prøvd litt ferskjelli
kjøpt du ny da lr?
sjer d e vældi mang babybjørna t salgs brukt
![]()
Babybjørnselene har veldig smal sitteflate for babyene og belaster dermed hofter og rygg feil.Takk fer tipsemen da har æ et lite spørsmål, e ikke babybjørn ergonomisk?
![]()
Æ sjer at smiley'an fra iphone itj vart me på tækstn istavart jo bærre sjåannes rart ut :/
Æ hi drevvi å vurdert deinj æ å Mariaspørs om æ bærre må ha mæ ne på ein butikk å få prøvd litt ferskjelli
kjøpt du ny da lr?
sjer d e vældi mang babybjørna t salgs brukt
![]()
Har også tatt sjangsen på å bestille denne. Så får vi se om det er brahttp://www.ebay.com/itm/180945974074?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Kjenner noen som har denne, og hun sier den er identisk med ergo-baby!
Jeg har bestilt denne nå i kveld, så blir spennendes å se
Må ha med nyfødt-innlegg da, siden denne ikke kan brukes før babyen kan holde hodet sitt selv. Men siden den er identisk lik ergobaby, så er det vel bare å kjøpe nyfødtinnlegget til den, og legge i![]()
Har også tatt sjangsen på å bestille denne. Så får vi se om det er braHar babybjørn som er brukt lite, og har arvet et sjal som jeg aldri har prøvd, men ønsker egentlig noe jeg kan ha på ryggen når babyen blir større, men fortsatt er litt for liten til å sitte i bæremeis.
http://www.ebay.com/itm/180945974074?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Kjenner noen som har denne, og hun sier den er identisk med ergo-baby!
Jeg har bestilt denne nå i kveld, så blir spennendes å se
Må ha med nyfødt-innlegg da, siden denne ikke kan brukes før babyen kan holde hodet sitt selv. Men siden den er identisk lik ergobaby, så er det vel bare å kjøpe nyfødtinnlegget til den, og legge i![]()
Bæremeis har jeg allerede og den er en del brukt, så regner med nr 2 også skal bruke den når han er stort nokSniker litt fra juni-13
Du trenger ikke bæremeis,kjøp Mei Tai,mye bedre!
Kan brukes helt fra nyfødt og opp til ca 4 år,eller til du eller barnet ikke ønsker å bære mer
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Du vil risikere sikkerheten til barnet ditt ved å kjøpe en altfor billig piratkopi?
Det er desverre ingen garantier for at sømmer, stoff og ikke minst klips på slike idiotiske kopier er bra nok!!!