Bære barnet!

Kining

Flørter med forumet
Sett å sjer på alt av utvalg av bæreutstyr til å ha baby'n å æ må innrøm at æ bi itj nå klokar. Syns d kunnja vorri eit sjal å ein bæresele, så my ænklar

Elsker dialekten din! ;)

Ja, det er alt for mye å velge mellom. For meg så var det bare ett valg som var aktuelt, da jeg hadde sett den i bruk, og det såg SÅ koselig ut! :) det var denne: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=662_670

boba wrap, elastisk sjal. Veldig koselig med nyfødt baby oppi her :) men ikke så grei når de blir en del større. Da ville jeg gått over på bæreselen.

Sniker fra juni2013. Jeg kjøpte ergobaby sin og kunne ikke være mer førnøyd! Ikke får jeg vondt i rygg og skuldre(har fibromyalgi så jeg plages endel med smerter), babyen trives i den og hofftene til babyen får rett stilling:D

♡Malin♡

Jeg har fått låne en mei tai, ergo baby og et sjal av noe slag som jeg ikke husker hva heter :) skal ha elastisk sjal og til den første tiden ihvertfall, så er jeg jo da så heldig at jeg får testet litt av hvert uten å måtte kjøpe det inn.. :D

Trøndersk e jo bære hæli så d sjønne æ gått æ syns d koste såpass myttjy å ska invester i så my ferskjelli d tar æ mæ itj råa t muli d går ann å kjøp brukt da, dæm brukes vel itj så myttjy at dæm e no vel itj sletti ut

Jeg kjøpte babybjørn original bæresele :) gleder meg til å bruke! :)

Æ sjer at smiley'an fra iphone itj vart me på tækstn ista :p vart jo bærre sjåannes rart ut :/
Æ hi drevvi å vurdert deinj æ å Maria :) spørs om æ bærre må ha mæ ne på ein butikk å få prøvd litt ferskjelli ;) kjøpt du ny da lr?:) sjer d e vældi mang babybjørna t salgs brukt :)

Æ sjer at smiley'an fra iphone itj vart me på tækstn ista :p vart jo bærre sjåannes rart ut :/
Æ hi drevvi å vurdert deinj æ å Maria :) spørs om æ bærre må ha mæ ne på ein butikk å få prøvd litt ferskjelli ;) kjøpt du ny da lr?:) sjer d e vældi mang babybjørna t salgs brukt :)
Hvorfor ikke kjøpe et ergonomisk riktig bæretøy til babyen hvor du kan bære uten å utsette h*n for belastning på hofter og rygg?
Elastisk sjal er herlig i starten. Ellers er Ergobaby med nyfødtinnlegg fint, eller Angelpack bæresele, Manduca eller meitai :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Takk fer tipse :) men da har æ et lite spørsmål, e ikke babybjørn ergonomisk?:o
Babybjørnselene har veldig smal sitteflate for babyene og belaster dermed hofter og rygg feil.
Babyer og større barn som bæres over lengre tid bør sitte i froskestilling/ med rumpa lavere enn knærne og med støtte helt ut til knehasene.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Aha, lære stadi nå nytt :) itj bærre bærre å vær førstegangsfødende me alt av utstyr som finnes no t dags :p

Nei, vi kjøpte brukt! :-) Fant ei til 150 kr, så prøver den for å se om bæresæle er noe for oss :-) Ole Vegard gleder seg til å bruke den iallefall..

Jeg har selv en bæresele som heter beco. Kjøpte det litt sent til storebror, men fikk brukt det en del og han trivdes godt i den. Skal ta den i bruk raskt når lillebror kommer.

Jeg har Mobywrap etter førstemann - veldig fornøyd! Til babyen som kommer har jeg i tillegg kjøpt mei tai.

Sent from my HTC Vision using BV Forum mobile app

http://www.ebay.com/itm/180945974074?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Kjenner noen som har denne, og hun sier den er identisk med ergo-baby!
Jeg har bestilt denne nå i kveld, så blir spennendes å se :)
Må ha med nyfødt-innlegg da, siden denne ikke kan brukes før babyen kan holde hodet sitt selv. Men siden den er identisk lik ergobaby, så er det vel bare å kjøpe nyfødtinnlegget til den, og legge i :D
Har også tatt sjangsen på å bestille denne. Så får vi se om det er bra :-) Har babybjørn som er brukt lite, og har arvet et sjal som jeg aldri har prøvd, men ønsker egentlig noe jeg kan ha på ryggen når babyen blir større, men fortsatt er litt for liten til å sitte i bæremeis.

Har også tatt sjangsen på å bestille denne. Så får vi se om det er bra :-) Har babybjørn som er brukt lite, og har arvet et sjal som jeg aldri har prøvd, men ønsker egentlig noe jeg kan ha på ryggen når babyen blir større, men fortsatt er litt for liten til å sitte i bæremeis.

Sniker litt fra juni-13

Du trenger ikke bæremeis,kjøp Mei Tai,mye bedre! :)
Kan brukes helt fra nyfødt og opp til ca 4 år,eller til du eller barnet ikke ønsker å bære mer :)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*

http://www.ebay.com/itm/180945974074?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Kjenner noen som har denne, og hun sier den er identisk med ergo-baby!
Jeg har bestilt denne nå i kveld, så blir spennendes å se :)
Må ha med nyfødt-innlegg da, siden denne ikke kan brukes før babyen kan holde hodet sitt selv. Men siden den er identisk lik ergobaby, så er det vel bare å kjøpe nyfødtinnlegget til den, og legge i :D

Du vil risikere sikkerheten til barnet ditt ved å kjøpe en altfor billig piratkopi?
Det er desverre ingen garantier for at sømmer, stoff og ikke minst klips på slike idiotiske kopier er bra nok!!!

Sniker litt fra juni-13

Du trenger ikke bæremeis,kjøp Mei Tai,mye bedre! :)
Kan brukes helt fra nyfødt og opp til ca 4 år,eller til du eller barnet ikke ønsker å bære mer :)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Bæremeis har jeg allerede og den er en del brukt, så regner med nr 2 også skal bruke den når han er stort nok :-) Men en sånn Mei tai så jo ikke dum ut :-)

Du vil risikere sikkerheten til barnet ditt ved å kjøpe en altfor billig piratkopi?
Det er desverre ingen garantier for at sømmer, stoff og ikke minst klips på slike idiotiske kopier er bra nok!!!

Det hørtes nå litt voldsomt ut.

Er noen her tidligere som har bestillt denne og syns den virka veldig bra, til tross for billig kopi. Og virker det som dette er noe skit (er jo forberedt på det og) så brukes den ikke!

Selv om man som regel får det man betaler for, så finnes det også mye man betaler ekstra for bare fordi det er et kjent merke. På e-bay finner man jo også en god del ting som er mye billigere enn om man kjøper akkurat det samme i butikken. Så trenger ikke være skit selv om det er billig på e-bay.

Men som sakt, jeg ser det an når det kommer :-)

Back
Topp