ORIGINAL: lmk88
ORIGINAL: smash
ORIGINAL: Miss Fat
ORIGINAL: smash
Oi, denne tråden blei lang..
For det første, NEI man kan aldri stole 100% på hunden sin, og det gjør ikke jeg med Laban heller, og derfor går vi i skogen der det så å si aldri er mennesker! Har møtt ett menneske i den tiden jeg har vært der, og det er mange ganger.
Det er en skog her jeg bor hvor alle hunde eierne pleier å slippe løs hundene sine.
Hadde jeg vært i en fremmed skog, eller en annen skog der det pleier å være mennesker, så hadde jeg tatt på bånd.
Og ser flere skriver "hva om han ser en katt", så bryr ikke Laban seg om katter.
Vi har katt hjemme, og han bryr seg ikke. Ikke om fremmede katter ute heller.
Han løper løs i hagne vår også, der det stadig er katter, men han bryr seg ikke. (slapp av, hagen er inngjerda)
Jeg mener også ar hunder har godt av å løpe fritt, snuse hvor de vil, springe så fort de kan, hoppe og herje.
Det har de ikke mulighet til i bånd. Men som sagt, man må se ann skogen. Jeg har valgt den skogen der alle andre hundeeiere slipper huundene sine løs, og en skog der det ikke er andre mennesker.
Ser dine synspunkt, men hva om jeg kommer gående i skogen du har hunden din løs?
Når jeg var liten måtte min mor kjøre meg til bussen og vente til bussen kom før ho kjørte. Fordi ei nabokjerring ikke ville ha hunden sin inngjerda men løp løs.
JA, veldig redd hunder før og synes det er bra loven er der jeg!!
Som jeg skreiv over, så er jeg i en skog der alle hundene blir sluppet løs, og det er aldri mennesker der.
Jeg har han alltid i bånd, og vi er andre steder. Selvom jeg ØNSKER å ha han løs, så har jeg han i bånd, pga andre mennesker. Har han kun løs i den ene skogen. Så jeg er ikke helt idiot selv om ei kjærring over her skreiv det..
Er det en hundepark? I såfall så er det jo greit å ikke ha båndet på.. Veit vi har en park her i Østfold hvor båndtvangen ikke gjelder..
Nei, er EGENTLIG ikke en hundepark, men har nesten blitt det... Jeg kjenner mange med hunder, og alle har hundene sine løs der. Og vi møter alltid mange løse hunder der.
Hadde vært moro om det hadde blitt en hundepark der!