Både skummelt og koselig B-)

Det var faktisk ganske godt å høre at vi er mange med de samme tankene!
Jeg hører liksom aldri gravide snakke om det..at det kan føles litt skummelt alt det som skjer med kroppene vår!
Men hellehet å rart det er alt sammen...og jeg liker normalt best å ha kontroll på min egen kropp - Nå styrer vi jo nesten ikke noen ting lenger:D

Tenk at det faktisk bor et lite menneske inne i magene våre....som vokser, og flytter rundt på organene våre :eek::D
Jeg synes liksom magen min er skikkelig stor allerede i uke 21, sprenger og strekker. Synes jeg kløner litt med å få til ting som feks å shave legger og sånt allerede. Også ser jeg andre gravide som nærmer seg fødsel.....i forhold til de så synes ikke magen min engang :p
Jeg lurer fryktelig på hva vi har i vente!! (ja, er førstegangs;))
Jeg synes det er fryktelig koselig å kjenne lillegutt turner, bokser og sparker da....i hvert fall enn så lenge:D
Merkelig nok synes jeg ikke det er skummelt i det hele tatt å endelig skulle bli mamma. Jeg gleder meg masse til han er her!! Det er alt det rare underveis som er litt skremmende, selv om det er heeelt vanlig:)
Flere enn meg som føler det sånn, eller tenker jeg bare for mye? ;)

Mine tanker eksakt, føler det helt likt! :)

Å barbere leggene eller noe annet er det siste jeg tenker på nå for tiden.... Men jeg pleier ikke å gjøre det ellers helle. Mulig jeg tar leggene om sommeren, men jag har ikke så mye hårvekst. Trenger ikke ta bikinilinjen vanligvis. Tror som den ene lenken sier at det rett og slett er bra med hår under fødsel.

Skjønner ikke helt hvorfor de skrev at hår løs ved vaginalfødsel er greit (selv om man revner) men ikke ved keisersnitt... har jeg misforstått fullstendig hvor keisersnitt tas?
Og ble forøvrig påminnet da jeg leste at det er vel ikke ren Basiliansk jeg har tatt for jeg har beholdt håret oppå venusberget ;) Så var bikinilinja og bakover på meg... :)

Skjønner ikke helt hvorfor de skrev at hår løs ved vaginalfødsel er greit (selv om man revner) men ikke ved keisersnitt... har jeg misforstått fullstendig hvor keisersnitt tas?
Og ble forøvrig påminnet da jeg leste at det er vel ikke ren Basiliansk jeg har tatt for jeg har beholdt håret oppå venusberget ;) Så var bikinilinja og bakover på meg... :)

keisersnitt taes vel ganske langt ned? Aner ikke jeg altså. Bare tenkte det var greit med den infoen jeg fant på det;)
Uansett så er det ikke noe å bekymre seg for om man ikke får barbert noe. De bryr seg nok pent lite om hvor friserte vi er:)

keisersnitt taes vel ganske langt ned? Aner ikke jeg altså. Bare tenkte det var greit med den infoen jeg fant på det;)
Uansett så er det ikke noe å bekymre seg for om man ikke får barbert noe. De bryr seg nok pent lite om hvor friserte vi er:)
Tja si det, får se om jeg tørr å Google opp keisersnitt :P Kjekt med de artiklene ja, takk! :)

Back
Topp