Både skummelt og koselig B-)

Dreamer79

Betatt av forumet
Tenk at det faktisk bor et lite menneske inne i magene våre....som vokser, og flytter rundt på organene våre :eek::D
Jeg synes liksom magen min er skikkelig stor allerede i uke 21, sprenger og strekker. Synes jeg kløner litt med å få til ting som feks å shave legger og sånt allerede. Også ser jeg andre gravide som nærmer seg fødsel.....i forhold til de så synes ikke magen min engang :p
Jeg lurer fryktelig på hva vi har i vente!! (ja, er førstegangs;))
Jeg synes det er fryktelig koselig å kjenne lillegutt turner, bokser og sparker da....i hvert fall enn så lenge:D
Merkelig nok synes jeg ikke det er skummelt i det hele tatt å endelig skulle bli mamma. Jeg gleder meg masse til han er her!! Det er alt det rare underveis som er litt skremmende, selv om det er heeelt vanlig:)
Flere enn meg som føler det sånn, eller tenker jeg bare for mye? ;)

Kjenner meg godt igjen i det du skriver, bortsett fra at jeg ikke føler meg så stor enda da. Jeg gleder meg til magen min så stor så jeg må kjenne litt på de "problemene" med å barbere legger osv:p hehe

Gleder meg enormt til mini kommer, og dette er noe jeg har sett frem til i maaange år:D
Syns heller ikke det er skummelt. Føler heller en lettelse over at jeg endelig skal oppleve å bli mamma:) har følt at noe har manglet i livet mitt.

Prøver å analysere bevegelser, for å finne ut hva h*n driver med inni der, og det er helt utrolig at et lite menneske kan leve inni magene våre:o :D

Kjenner meg godt igjen i det du skriver, bortsett fra at jeg ikke føler meg så stor enda da. Jeg gleder meg til magen min så stor så jeg må kjenne litt på de "problemene" med å barbere legger osv:p hehe

Gleder meg enormt til mini kommer, og dette er noe jeg har sett frem til i maaange år:D
Syns heller ikke det er skummelt. Føler heller en lettelse over at jeg endelig skal oppleve å bli mamma:) har følt at noe har manglet i livet mitt.

Prøver å analysere bevegelser, for å finne ut hva h*n driver med inni der, og det er helt utrolig at et lite menneske kan leve inni magene våre:eek: :D

Er så enig med deg - Det har virkelig manglet noe tidligere!! Gleder meg så utrolig til å kjenne det båndet, den kjærligheten!! <3

Og jeg har sett magen din på bildene du legger ut...den er jo ikke stor i det hele tatt :) Kanskje du er så heldig at du ikke blir sånn plagsomt stor på slutten :):)

Jeg skulle shave meg der nede i går og det måtte for det meste skje på frihånd... Er så vidt jeg klarer å se meg selv der nede :p lurer på hvordan det blir til sommeren... Hadde jo tenkt å gå i bikini, men spørs det!! Vil ikke gå rundt med buskete bikinilinje...

Det som skremmer meg litt er hvor magestørrelsen varierer! Enkelte dager glemmer jeg at jeg er gravid :o jeg ligger fortsatt på magen og kjenner jo at det er litt rart, men tenker ikke noe over det!

Er så enig med deg - Det har virkelig manglet noe tidligere!! Gleder meg så utrolig til å kjenne det båndet, den kjærligheten!! <3

Og jeg har sett magen din på bildene du legger ut...den er jo ikke stor i det hele tatt :) Kanskje du er så heldig at du ikke blir sånn plagsomt stor på slutten :):)

Syns fortsatt det er litt uvirkelig at jeg til sommeren skal holde min baby i armene:o virker som em evighet til. Og jeg kjenner jo ikke akkurat kjempemye bevegelse heller da, så jeg legger meg stadig ned bare for å lete etter dem...hehe

Litt plagsom syns jeg den kan bli. Syns det hører litt med:p haha
Nå er det mer som at jeg bare har lagt på meg litt ekstra rundt magen.

Du satte ord på tankene mine Dreamer79! ;)
Jeg må blant annet inn på soverommet for å sette meg på senga får å få på meg skoa (er i uke 21) :P

Jeg har lenge hatt lyst å ta Basiliansk voksing, og tenkte nettopp over det du sier ang sommeren og bikinilinja/hårete legger, Palmesus. Så jeg dro og fikk det gjort :o ...var faktisk ikke så ille som fryktet. (Litt dyrt, men jeg velger å fortelle meg selv at det er greit da jeg ikke bruker penger på andre ting som frisør og sminke osv. ) ;)
Så kommer til å fortsette med det gjennom graviditeten i alle fall :)

Å jeg er også blitt ufattelig stor:P Da jeg var på kurs i helgen kom flere å sa åå er du høygravid?:) å da tenker jeg shit!!! Hvor stor kommer jrg til å bli?? Blir litt redd hehe.
jeg kjenner utrolig lite liv. Det kommer bare et par mini spark i døgnet. Er det normalt? Burde jeg ta kontakt med lege?

Å jeg er også blitt ufattelig stor:P Da jeg var på kurs i helgen kom flere å sa åå er du høygravid?:) å da tenker jeg shit!!! Hvor stor kommer jrg til å bli?? Blir litt redd hehe.
jeg kjenner utrolig lite liv. Det kommer bare et par mini spark i døgnet. Er det normalt? Burde jeg ta kontakt med lege?

Kjenner ikke så mye her heller. 23 uker i morgen. Kommer an på hvordan mini ligger og hvor morkaka ligger osv. Morkaka mi ligger foran.

Jordmor sa til meg at det var helt normalt å ikke kjenne så mye før uke 26-28 :)

Jeg skulle shave meg der nede i går og det måtte for det meste skje på frihånd... Er så vidt jeg klarer å se meg selv der nede :p lurer på hvordan det blir til sommeren... Hadde jo tenkt å gå i bikini, men spørs det!! Vil ikke gå rundt med buskete bikinilinje...

Hahaha - herlig :D Har tenkt på akkurat det samme... Og en ting er å gå i noe annet enn bikini... en annen er å stille opp skikkelig buskete til fødsel :p Mulig det er helt vanlig, men kjenner det sitter langt inne:D

oops...dette skulle liksom være på utsiden av quotingen :

"Hahaha - herlig :D Har tenkt på akkurat det samme... Og en ting er å gå i noe annet enn bikini... en annen er å stille opp skikkelig buskete til fødsel :p Mulig det er helt vanlig, men kjenner det sitter langt inne:D"

Jeg må blant annet inn på soverommet for å sette meg på senga får å få på meg skoa (er i uke 21) :p

Jeg har lenge hatt lyst å ta Basiliansk voksing, og tenkte nettopp over det du sier ang sommeren og bikinilinja/hårete legger, Palmesus. Så jeg dro og fikk det gjort :eek: ...var faktisk ikke så ille som fryktet. (Litt dyrt, men jeg velger å fortelle meg selv at det er greit da jeg ikke bruker penger på andre ting som frisør og sminke osv. ) ;)
Var det vondt??? Hørt det er veldig vondt/ubehagelig:eek::p

oops...dette skulle liksom være på utsiden av quotingen :

"Hahaha - herlig :D Har tenkt på akkurat det samme... Og en ting er å gå i noe annet enn bikini... en annen er å stille opp skikkelig buskete til fødsel :p Mulig det er helt vanlig, men kjenner det sitter langt inne:D"
Hehe helt enig! Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt forfengelig av meg. Men føler liksom at de vil tenke at jeg har dårlig hygiene om det bare er kaos der nede :P Hehe er sikkert bare tull å tenke sånn men men :P

Hehe helt enig! Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt forfengelig av meg. Men føler liksom at de vil tenke at jeg har dårlig hygiene om det bare er kaos der nede :P Hehe er sikkert bare tull å tenke sånn men men :P

Mener å ha lest et sted at man helst ikke skal glattbarbere seg før fødsel. Skal se om jeg finner det igjen.

Bryr meg uansett ikke her, men trenger ikke gå på stranda med en svær busk nei:o hehe

Var det vondt??? Hørt det er veldig vondt/ubehagelig:eek::p
Var selvsagt ikke behagelig. Men var laaaangt ifra så vondt at jeg angrer. Så kommer til å tørre å fortsette for å si det sånn. Var mye mindre smertefullt enn jeg trodde. Og jeg var ikke øm etterpå heller sånn som jeg har hørt tidligere at man blir :)
Voksen som hun la på var veeeldig varm, så nesten så jeg syns det var værst faktisk...

Jeg må blant annet inn på soverommet for å sette meg på senga får å få på meg skoa (er i uke 21) :p

Jeg har lenge hatt lyst å ta Basiliansk voksing, og tenkte nettopp over det du sier ang sommeren og bikinilinja/hårete legger, Palmesus. Så jeg dro og fikk det gjort :eek: ...var faktisk ikke så ille som fryktet. (Litt dyrt, men jeg velger å fortelle meg selv at det er greit da jeg ikke bruker penger på andre ting som frisør og sminke osv. ) ;)

Jeg har prøvd brasiliansk voks, det er V O N D T.
Sikker på at halve Oslo kunne høre meg skrike i smerte haha:oops:

Selv så kan jeg ikke lenger stå og ta på meg sokker eller sko, magen er ikke så stor så det blir spennnende til sommeren, hvordan skal jeg gjøre det da :p

Kjenner meg igjen i alt du sier :) har problemer med hårfjerning og å ta på sko! Magen føles super stor, men ikke i forhold til de som snart føder ;) alt er skummelt, men spennende!! Gleder meg bare til fødsel og å bli mamma det blir så gøy :D

Førstegangs her også, og MYE tanker som går i hodet ja :D nå skrev jeg nettopp et innlegg om det pp skjult, føler meg litt dum til tider som overtenker og er redd jeg ikke skal være flink nok! Men 99% av tiden gleder jeg meg helt enormt, tenk at jeg endelig skal bli mamma !! Helt siden jeg var 4 år gammel når de voksne spurte hva jeg skulle bli når jeg ble stor, har jeg svart: Mamma :D haha!! Vi er heldige som får oppleve dette dere <3

Kjenner meg igjen i alt du sier :) har problemer med hårfjerning og å ta på sko! Magen føles super stor, men ikke i forhold til de som snart føder ;) alt er skummelt, men spennende!! Gleder meg bare til fødsel og å bli mamma det blir så gøy :D
Ja jeg å! Gleder meg masse til ho kommer ut! :D <3

Back
Topp