Aww, bevegelser ❤

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
For første gang idag så så jeg den lille sparke fra utsiden :D ååå, herlig ❤ Selvfølgelig når samboeren er bortreist :p Merker mer og mer bevegelser for hver dag som går nå :D

Så fantastisk :D gleder meg selv til å kunne se og kjenne det på utsiden, men koser meg masse når jeg kjenner henne fra innsiden :Heartpink

Så fantastisk :D gleder meg selv til å kunne se og kjenne det på utsiden, men koser meg masse når jeg kjenner henne fra innsiden :Heartpink
Ja det er herlig å få bekreftelse fra de små, at de har det bra :D

For første gang idag så så jeg den lille sparke fra utsiden :D ååå, herlig ❤ Selvfølgelig når samboeren er bortreist :p Merker mer og mer bevegelser for hver dag som går nå :D
Så herlig :D
Hvor langt er du på vei nå?
Gleder meg til mannen kan få kjenne på utsiden her også ;)

Så herlig :D
Hvor langt er du på vei nå?
Gleder meg til mannen kan få kjenne på utsiden her også ;)
Ja kjempegøy :D
Ja, da blir det litt mer virkelig for mannfolka også tenker jeg.. Vi kjenner det jo allerede, har voksende mage osv.. sikkert rart å være mannen oppi alt dette xD

Er 17 uker i morgen :)

Jaa ❤️ <3 jeg kjenner også masse bevegelser, så herlig, spesielt før OUL så jeg visste at det var liv :D kjæresten kjenner det ikke enda, men han venter tålmodig noen uker til :)

Lillegutt har funnet en "comfy" stil å ligge i, og når han ligger sånn, så kjenner jeg ikke mye siden han sparker i morkaken istedet for framme :p
e7eb55a44081887d85a5a859cf482672

Kjenner så smått noe, men kan forveksles med luft. Ikke det samme som å kjenne de gode dultene :D men når han snur seg helt i en annen stilling igjen, DA kjenner jeg det!

Kjenner det bedre og bedre for hver dag :D Herlig!

Lillegutt har funnet en "comfy" stil å ligge i, og når han ligger sånn, så kjenner jeg ikke mye siden han sparker i morkaken istedet for framme :p

Kjenner så smått noe, men kan forveksles med luft. Ikke det samme som å kjenne de gode dultene :D men når han snur seg helt i en annen stilling igjen, DA kjenner jeg det!
Haha, fin stil!! :D Ååh, herlig! Gleder meg sånn til å se inni min mage også :D

:hilarious: Comfy, ja! Haha, utrolig hva som foregår der inne! Skulle gjerne hatt en liten luke og kikket inn av og til :p
Her kjenner jeg det (og ser det!) også på utsiden av og til, men idet pappaen kommer for å kjenne blir det selvfølgelig stille :rolleyes:

Ja kjempegøy :D
Ja, da blir det litt mer virkelig for mannfolka også tenker jeg.. Vi kjenner det jo allerede, har voksende mage osv.. sikkert rart å være mannen oppi alt dette xD

Er 17 uker i morgen :)
Da ligger du litt foran meg. Jeg er 17 uker over helga:)
Gleder meg veldig til vi kjenner liv hver dag:D

Da ligger du litt foran meg. Jeg er 17 uker over helga:)
Gleder meg veldig til vi kjenner liv hver dag:D
Deilig å ha kommet så langt! :D
Gleder meg også til det ♡

Herlig med bevegelser! Her kjennes det også på utsiden, har kjent det i 1 uke og er nå 19+4. I dag har det vært rolig, så måtte ty til en mr freeze for å få lillegutt til å kvikne til :)

Back
Topp